اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان اعلام کرد

هدف‌گذاری برای جمع‌آوری 10 میلیارد تومان زکات در کردستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از هدف‌گذاری این نهاد برای جمع‌آوری 10 میلیارد تومان زکات در سال‌جاری در استان خبر داد.

هدف‌گذاری برای جمع‌آوری 10 میلیارد تومان زکات در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس اطلاع‌رسانی کمیته امداد کشور و مسئولین روابط‌ عمومی این نهاد در سنندج اظهار کرد: از سال 88 تاکنون در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ضمن اینکه موفق به تحقق 100 درصدی برنامه‌ها شده‌ایم فراتر از آن نیز عمل کرده‌ایم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: تعداد حامیان ایتام زیرپوشش کمیته امداد کردستان با تلاش همه مجموعه از 6 هزار و 986 نفر در سال 88 به 15 هزار در سال 91 رسیده است.

رحیمی به درآمد زکات در سال 88 و 91 اشاره کرد و گفت: درآمد زکات در استان در سال 88 یک میلیارد و 269 میلیون تومان و در سال 91 به 8 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: کل درآمد حوزه مشارکت‌های کمیته امداد کردستان در سال 88 بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون تومان و در سال 91 این میزان به 21 میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی در سال 91 در بحث جذب درآمدها جزو پنج استان برتر کشور بوده است و در همین راستا موفق به دریافت لوح تقدیر از سرپرست کمیته امداد شده‌ایم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان نقش اطلاع‌رسانی را در تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی مهم دانست و گفت: ‌تعامل بسیار خوب دو مجموعه مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی این نهاد توانسته نقش بسزایی در رسیدن به اهداف سازمانی و توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول