اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

یک‌هزار و 570 میلیارد ریال اعتبارات سال 92 کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: اعتبارات امسال کهگیلویه و بویراحمد از بودجه 92 با احتساب دو درصد مناطق محروم به یک‌هزار و 570 میلیارد ریال می‌رسد.

یک‌هزار و 570 میلیارد ریال اعتبارات سال 92 کهگیلویه و بویراحمد است

غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتبار تملک‌ دارایی‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 افزون بر  یک هزار و 450 میلیارد ریال بوده که این مبلغ با احتساب دو درصد سهم نفت از مبلغ کل چهار هزار و 430 میلیارد ریالی مناطق محروم با افزایش 120 میلیاردی به عدد یک هزار و 570 میلیارد ریال می‌رسد.

وی از اختصاص اعتبار ملی به پروژه آبرسانی دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران خبر داد و افزود: این پروژه در سال گذشته فاقد اعتبارات ملی بود اما امسال و در بودجه 92 به همراه پروژه ساماندهی رودخانه باشت اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و 20 میلیارد ریال مطالبات مناطق محروم دارد

تاج‌گردون با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد افزون بر یک‌هزار و 20 میلیارد ریال مطالبات مناطق محروم دارد، ابراز داشت: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان استان مطالبات مناطق محروم چندین ساله کهگیلویه و بویراحمدی‌ها محقق شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار 70 میلیارد ریالی برای احداث بیمارستان دوم گچساران خبر داد و گفت: اعتبار سال گذشته این بیمارستان 8 میلیارد ریال بوده که این اعتبار امسال به مبلغ 70 میلیارد ریال افزایش یافته است که امیدواریم کلنگ‌زنی این پروژه به زودی انجام شود.

جاده کهگیلویه، چرام، گچساران، باباکلان و گناوه ساماندهی می‌شود

تاج‌گردون از ساماندهی جاده کهگیلویه، چرام، گچساران، باباکلان و گناوه  خبر داد و یادآور شد:طی توافقات به عمل آمده مقرر شد ساماندهی این مسیر توسط وزرای نفت و راه و شهرسازی انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت جاده کمربندی گچساران در توسعه مسیرهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال برای این پروژه خبر داد.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول