اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مشارکت بالای مردم انقلاب را از آسیب‌ها بیمه کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات جمعه گذشته نه تنها دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد بلکه انقلاب اسلامی را در چهار سال آینده از تهدید و توطئه دشمنان بیمه کرده است.

مشارکت بالای مردم انقلاب را از آسیب‌ها بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست بصیرتی جوانان و نوجوانان در اردبیل اظهار داشت: رأیی که ملت ایران 24 خرداد به صندوق‌ها ریختند رأی مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی نظام و صیانت واقعی از دستاوردهایی بود که در این 34 سال ملت ما از آن بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: تک تک آرای مردم پیام روشنی برای دوستداران نظام و بدخواهان این ملت دارد چرا که اگر همگان به این مفهوم و معنا توجه کنیم در می‌یابیم که رأی بالای مردم نشان از پشتیبانی حقیقی ملت بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب دارد.

ستوده خاطر نشان کرد: این آرای بالای مردم حکایت دیگری از دلدادگی مردم وفادار ایران به خط ولایت فقیه و تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری دارد که امسال را سال خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نامیدند.

این مسئول اضافه کرد: بعد از انجام مأموریت حقیقی مردم در خلق حماسه سیاسی این بار نوبت دولتمردان و کارگزاران صدیق است که پای کار آمده و حضور پیدا کنند تا با رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی و آثار تحریم بکوشند ارادت واقعی خود را در برابر خلق این حماسه سیاسی و گسترده مردم نشان دهند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب امروز به هر حرکت این ملت و گفته‌ها و شنیده‌های مسئولان به چشم طمع نگاه می‌کنند تا موجی از تفرقه و نفاق در کشور ایجاد کنند که بهتر است در این مقطع حساس همه مراقب باشیم تا مبادا در دام فتنه و آشوب دشمن گرفتار بیاییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه ملت ایران تمام فتنه‌ها و توطئه بدخواهان را همیشه با حرکتی عظیم و حضوری پرشور پاسخی دندان‌شکن داده‌اند، گفت: آنهایی که امروز دم از همراهی با دشمنان سر می‌دهند باید بدانند تنها رمز پایداری این ملت تبعیت از خط ولایت فقیه و حضور آگاهانه در صحنه است که امیدواریم همه بار دیگر در صحنه همدلی و همکاری حضور پیدا کرده و دولت آینده را با تمام توان همراهی کنند.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول