اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سراب خبر داد

مشارکت 82.5 درصدی مردم سراب

فرماندار ‌سراب از مشارکت 82.5 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 24 خرداد خبر داد.

مشارکت 82.5 درصدی مردم سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از کل 87 هزار و 953 نفر واجد شرایط رای دادن در سراب در مجموع بیش از 74هزار نفر در انتخابات شرکت کردندکه نشان دهنده مشارکت 82.5درصدی مردم سراب است.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم رهبری و مشارکت سیاسی در تعیین سرنوشت خود برگ افتخار دیگری بر اوراق زرین افتخارات خود افزودند بیان داشت: برنده اصلی انتخابات مردم و بازنده این حضور حماسی هم دشمنان نظام و مردم بودند.

انتخابات بدون حاشیه

سعادتی با اشاره به برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان سراب اظهارکرد: جا دارد تا در این زمینه از زحمات طاقت فرسای بیش از 2هزار مجری،ناظر،ماموران امنیتی و دست اندرکاران انتخابات تشکر کرد.

فرماندار سراب همچنین از نامزدهای ریاست جمهوری و ستادهای تبلیغاتی آنها و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور گرم خود مقدمات ظهور و بروز حماسه سیاسی را در کشور فراهم کردند قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات سراب حضور حماسی مردم در آزمون انتخابات را به فال نیک گرفت و یاد آورشد: انقلاب اسلامی و تفکر الهی حاکم بر کشور باردیگر مهر تایید عمومی مردم را دریافت و وفاداری مردم به نظام مقدس و رهبری عالی و معظم آن به رخ جهانیان کشیده شد.

پیگیری مسائل معیشتی مردم به دور از کشمکش و هیاهو

سعادتی همچنین با آسیب‌شناسی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به زعم بنده نتیجه این انتخابات نشان دهنده اقبال عمومی رای دهندگان به پرهیز از کشمکش و درگیری‌های بیهوده سیاسی در داخل و نیز دیپلماسی فعال در سیاست خارجی کشور و به طبع آن بهبود وضع معیشتی و اقتصادی کشور است.

سعادتی در عین حال ابراز داشت: رقم قابل توجهی از رای دهندگان نیز در عین داشتن دغدغه‌های معیشتی از گفتمان‌های عدالت‌گرانه غفلت نکردند.

فرماندار سراب تصریح کرد: کارشناسان و اهل فن باید به آسیب شناسی دقیق این انتخابات پرداخته و نامزدهای ریاست جمهوری با همکاری با رئیس جمهور منتخب راه تحقق حماسه اقتصادی را هموارتر کنند.

انتخاب مناسب و هوشمندانه ترکیب شوراها

فرماندار سراب در ادامه با معرفی افراد برگزیده اصلی برای شورای شهر سراب خاطرنشان کرد: مردم شهر سراب و شهرهای مهربان، دوزدوزان و شربیان با انتخاب مناسب و هوشمندانه ترکیب بزرگ‌ترین نهاد مدیریت شهری، در واقع بر تغییر و تحول مثبت در نوع مدیریت شهری تاکید کردند.

وی از منتخبان شوراهای اسلامی خواست برای ‌‌بهبود مبلمان شهری و ارائه طرح‌های ابتکاری برای امور شهری فعال باشند.

انتهای پیام/60001‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول