اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفت «حمدالله» با محافظت ارتش رژیم صهیونیستی از وی

منابع صهیونیستی گزارش دادند «رامی حمدالله» نخست‌وزیر جدید دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین با هر گونه حفاظت ارتش رژیم صهیونیستی از وی مخالفت کرده است.

مخالفت «حمدالله» با محافظت ارتش رژیم صهیونیستی از وی

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اسرائیلی «والا» نوشت که نخستین بحران امنیتی بین تشکیلات خودگردان و مشخصا دفتر نخست‌وزیر جدید با اسرائیل بوجود آمد و آن وقتی بود که حمدالله با همراهی نگهبانان اسرائیلی با وی در جریان بازدید از منطقه تحت سیطره امنیتی اسرائیل مخالفت کرد.

این سایت اسرائیلی نوشت که «سلام فیاض» نخست‌وزیر سابق با همراهی نگهبانان اسرائیلی با وی موافقت کرده و تحت حراست آنها در مناطق C تردد می‌کرد اما حمدالله با این امر مخالفت کرد و این در حالی است که بزرگ‌ترین خطری که وی را در این مناطق تهدید می‌کند از طرف شهرک‌نشینان است.

یک منبع امنیتی اسرائیل نیز در این باره گفت که ارائه راه‌حل‌های جایگزین برای تضمین امنیت حمدالله در ترددهای عادی وی امری ممکن است اما دو طرف فلسطینی و اسرائیلی نمی‌دانند که وقتی حمدالله سفر به اردن از طریق جاده شماره 60 و خیابان شماره 1 و یا بازدید از قدس را درخواست کند در آن صورت چگونه با آن تعامل خواهند داشت.

در همین راستا دفتر نخست‌وزیری فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمدالله ترجیح می‌دهد همانند یک شهروند عادی فلسطینی و بدون همراهی نیروهای امنیتی اسرائیلی و فلسطینی، در کرانه باختری تردد کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول