اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عملیات ضربتی پلیس بم

6 سارق در بم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی‌ بم ‌با اشاره به چند عملیات ضربتی پلیس این شهرستان ‌گفت: 6 سارق و یک مالخر در شهرستان بم دستگیر شدند.

6 سارق در بم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، هادی ثمره‌ اظهار داشت: پلیس شهرستان بم به منظور پیگیری چند پرونده سرقت با انجام تجسس‌های فنی، چند سارق را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته برخی اماکن شهر، سر‌نخ‌هایی به دست آوردند که منجر به دستگیری دو سارق و کشف دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شد.

ثمره ابراز داشت: ماموران دایره تجسس این کلانتری همچنین بر اساس شواهد موجود در یک پرونده سرقت و تعقیب نامحسوس چند مظنون، عامل سرقت مقدار قابل توجهی طلاجات از یک منزل مسکونی در بم را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات‌ها‌ی پلیسی، ماموران کلانتری 12 نیز وارد عمل شدند و مخفیگاه یک باند سرقت که پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بود، محاصره کردند.

ثمره با اشاره به دستگیری اعضای این باند سه نفره سرقت در شب گذشته‌ گفت: این سارقان تا‌کنون به 13 فقره سرقت معترف شده‌اند که تلاش برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یک مالخر که با این باند سرقت همکاری داشت شناسایی و دستگیری شد، اظهار داشت: پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش آسایش شهروندان، طرح‌های ویژه‌ای در دست اجرا دارد که نتایج بهتر آنها همکاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/2446/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول