اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری سارقی با ۱۰۵ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری یک متهم با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقی با ۱۰۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباسزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از وصول پرونده از کلانتری 20 تبریز مبنی بر سرقت از داخل خودروها، پرونده به اداره مبارزه با سرقت این پلیس ارجاع داده شد که پس از اقدامات اولیه و تحقیقات میدانی و بررسی سایر پرونده‌ها در پیرامون موضوع، کارآگاهان اداره فوق موفق به شناسایی خودرو و در نتیجه مخفیگاه سارق شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با رعایت موازین شرعی و در نظر گرفتن حقوق همشهریان، ماموران وارد مخفیگاه نامبرده شده و در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده، سارق را با هویت معلوم دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه بی‌سیم دستی به همراه اموال مسروقه از مالباختگان کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از اعترافات متهم و شناسایی مالباختگان، خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و اموال کشف شده به صاحبانشان تحویل داده شد.

عباسزاده انگیزه سارق از سرقت‌ها را اعتیاد شدید او به مواد مخدر صنعتی دانسته است و گفت: متهم اموال مسروقه را برای تهیه مواد مخدر به خریدار اموال مسروقه به قیمت نازل می‌فروخت.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی برای پیشگیری از وقوع سرقت این نوع بزه از همشهریان عزیز خواست که تا حد ممکن از پارک نمودن خودروهای خود در مکان‌های کم تردد و خلوت و از گذاشتن هرگونه اشیاء قیمتی و وجوه نقدی، اسناد و مدارک خودرو و هویتی بعد از ترک خودرو خودداری وخودروی خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز کنند تا با همکاری مردم، بتوان این نوع بزه را کنترل کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول