اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان سکه‌های نقره در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت:‌ دو سارق سکه‌های نقره قدیمی از منزل یک پیرمرد 80 ساله در شهرستان راور دستگیر شدند.

سارقان سکه‌های نقره در کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، عباس مهربخش‌ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از گاو صندوق منزل یک پیرمرد 80 ساله در شهرستان راور و سرقت چند‌عدد سکه نقره قدیمی‌، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی و به کار بردن شیوه و شگردهای پلیسی موفق شدند، طلا‌فروشی را که اقدام به خرید سکه‌های نقره قدیمی کرده بود شناسایی کنند. این فرد در  اظهارات خود به خرید تعدادی سکه و اشیای قدیمی از دو نفر اعتراف کرد.

مهربخش عنوان کرد: سارق اصلی که از سارقان سابقه‌دار است و تا‌کنون دو مرتبه به جرم سرقت منزل به زندان افتاده پس از قرار گرفتن در برابر ادله پلیس لب به اعتراف گشود و بیان داشت با همدستی فرد دیگری که تبحر در امر مالخری داشته اموال مسروقه ‌را به یک طلا فروشی در سطح شهرستان فروخته‌اند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد، این سکه‌ها مربوط به دوران قاجاریه است.متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/2446/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول