اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

هسته‌های فرهنگی استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هسته‌های فرهنگی استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند.

هسته‌های فرهنگی استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار فعالیت این هسته‌های مرکزی در کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع فعالیت‌های تابستانی نوجوانان و دانش‌آموزان، باید بسترهای فعالیت‌های تابستانی این قشر از جامعه فراهم می‌شد که با تمهیدات لازم این هسته‌های فرهنگی از امروز در استان البرز آغاز شده است.

وی ادامه داد: لازم است برای جذب بیشتر دانش‌آموزان به این مراکز برنامه‌های جذاب و پرمحتواتری را اجرایی کنیم تا از حالت کلیشه‌ای خارج شده و به سمت کلان پیش برود.

این مسئول با بیان اینکه هر ساله تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت به این مراکز مراجعه می‌کنند افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های این مراکز از پیش تعیین شده و در مسیر افزایش آگاهی و دانش، دانش‌آموزان است لذا والدین رغبت بیشتری را برای ثبت‌نام فرزندان خود در این مراکز نشان می‌دهند.

مسعودی خاطرنشان کرد: امسال براساس تمهیدات اندیشیده شده 130 پایگاه تابستانی در استان البرز فعال شده است که گامی مهم در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت این افراد است.

وی افزود: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه جوانان کشور، فعالان فرهنگی باید گام‌های خود را برای مقابله با این هجمه دشمنان بیشتر کرده و بنیان اعتقادی آینده‌سازان را ارتقا دهند.

*توسعه فعالیت‌های قرآنی و دینی در بین نسل امروز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد را توسعه فعالیت‌های قرآنی و دینی در بین نسل امروز دانست و گفت: هر چه بیشتر بتوانیم این فعالیت‌ها را در بین نسل امروز و به ویژه نوجوانان ارتقا دهیم می‌توانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی نماییم.

مسعودی ایجاد نشاط دینی و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نسل امروز دانست و گفت: این عوامل می‌تواند تأثیرات بسیار مثبت و مطلوبی را بر آینده دانش‌آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول