اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

اعلام نتایج نهایی شمارش آرای شورای شهر شاهین‌دژ

فرماندار شاهین‌دژ گفت: نتایج نهایی شمارش آرای شورای شهر شاهین‌دژ اعلام شد.

اعلام نتایج نهایی شمارش آرای شورای شهر شاهین‌دژ

بهروز بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نتایج نهایی شمارش آرای شهرستان شاهین‌دژ مشخص و اعلام شد.

وی نتایج چهارمین دوره شورای شهر خوی را به ترتیب مرتضی فرامرزی با چهار هزار و 268 رأی، علی ایمانی با چهار هزار و 11 رأی، آرزو همت‌زاده با سه هزار و 573 رأی، سهراب محمدزاده با سه هزار و 333 رأی، رضا بشارتی با سه هزار و 324 رأی، حسین علی‌زاده با سه هزار و 51 رأی و نوبخت دوستی با دو هزار و 707 رأی حائز اکثریت آرای شورای شهر شاهین‌دژ اعلام کرد.

فرماندار شاهین‌دژ اعضای منتخب شورای شهر محمودآباد شاهین‌دژ را محسن یاری، ناصر محمدنژاد، مهدی احمدی، عباس معظم و مصطفی قدری عنوان کرد.

وی به اعضای منتخب شورای شهر کشاورز نیز اشاره کرد و گفت: چنگیز قدسیان، بایرامعلی محمدپور، صمد فرخوپاک، اسماعیل هادی و شهروز مهدی‌زاده با کسب بیشترین آرای مربوطه به عنوان اعضای شورای اسلامی این بخش انتخاب شدند.

فرماندار شاهین‌دژ با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان شاهین‌دژ در انتخابات 24 خرداد از مشارکت 74 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و افزود: مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته نیز پرشور و بی‌نظیر بود و این نشان از شعور بالای سیاسی مردم ایران زمین دارد.

انتهای پیام/61009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول