اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان عنوان کرد

بالاترین ضریب امنیتی انتخابات در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: دو انتخابات بزرگ و سنگین شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری با بالاترین ضریب امنیتی در رفسنجان برگزار شد.

بالاترین ضریب امنیتی انتخابات در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و پایان یافتن نتیجه‌گیری اظهار داشت: این دو انتخابات بزرگ و سنگین با بالاترین ضریب امنیتی در رفسنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروها پای کار بودند و این دو انتخابات بزرگ را کنترل می‌کردند، بیان داشت: بیش از 4 هزار نفر در شهرستان رفسنجان مسئول برگزاری انتخابات بودند که سنگینی کار موجب شد، یک‌ هزار نیروی دیگر به کار گرفته شوند تا انتخابات به بهترین نحو مطلوب برگزار شود.

پورمحمدی آمار شرکت کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رفسنجان را مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندار رفسنجان با تشکر ویژه از پوشش خبری و حضور خبرنگاران در انتخابات عنوان کرد: حضور خبرنگاران در محل‌های برگزاری انتخابات و شعبه‌های اخذ رأی و همچنین اطلاع‌رسانی از زمان کلید خوردن انتخابات از 17 فروردین‌ ماه در این شهرستان مایه مباهات است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در این زمینه فعالیت مطلوبی داشتند و به‌موقع اخبار و رفتارهای انتخاباتی را ارسال کردند و کار آن‌ها در این زمینه ارزشمند بود.

پورمحمدی اذعان داشت: از همه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا که موجب برگزاری انتخاباتی سالم و ایجاد شور و هیجان انتخاباتی در این شهرستان شدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/80016/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول