اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

قلب اجرایی کشور بار دیگر از استان سمنان تپید

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در پیامی موفقیت حجت‏الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، فرزند برومند این استان را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

قلب اجرایی کشور بار دیگر از استان سمنان تپید

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پیامی آورده است: یک بار دیگر استان سمنان به خود بالید که فرزندانی چون حجت‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی دارد که با رأی اکثریت و قاطع مردم به ریاست جمهوری انتخاب می‏شود؛ مردی که بیشتر عمر خود را در ردای خدمت به انقلاب و مردم گذراند.

این پیام تصریح می‏کند: روحانی در شرایط سخت قبل از انقلاب با پیوستن به امام خمینی (ره) در پاریس به صورت تمام وقت، به خدمت انقلاب درآمد و به سخنرانی در شهرهای مختلف اروپا پرداخت.

این پیام می‏افزاید: وی در بهمن سال 57، به‌ ایران‌ بازگشت‌ و یک‏سره‌ به‌ خدمت‌ نظام‌ اسلامی‌ درآمد و مأموریت‌ یافت تا‌ ارتش‌ فرو پاشیده‌ را سر و سامان‌ داده‌ و احیا کند؛ ضمن‌ آنکه‌ برای‌ تبلیغ‌ به‌ شهرهای‌ مختلف‌ هم‌ سفر می‌کرد و با گروه‌های‌ معارض‌ انقلاب‌ چون‌ چپی‌ها و سازمان‌ مجاهدین‌ (منافقین‌) به‌ بحث‌ و مناظره‌ می‌پرداخت‌.

این پیام با تبریک مجدد به مردم استان سمنان به‌ویژه خطه سرافراز شهرستان سرخه عنوان می‌کند: مشارکت پرشور مردم این استان در پای صندوق‏های رأی بی‏نظیر بود و باخلق حماسه سیاسی، برگ زرین دیگری را بر افتخارات استان به ثبت رساند.

پیام تبریک اداره کل تبلیغات استان سمنان در پایان اظهار می‏دارد: انتخاب شایسته حجت‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب را صمیمانه تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت داریم.

انتهای پیام/74002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول