اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

آغازشمارش آرا در بیش از 1620 صندوق جمع آوری آرا در استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با پایان حماسه سیاسی ملت قهرمان ایران اسلامی، شمارش آرا از بیش ازیک‌هزار و 620صندوق جمع آوری آرا در استان بوشهر آغاز شد.

آغازشمارش آرا در بیش از 1620 صندوق جمع آوری آرا در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پزآور جمعه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در فضایی آرام و بدون هیچگونه مشکلی در مدت 15ساعت برگزار شد و حضور چشمگیر مردم ولایتمدار استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای، باعث شد تا انتخابات تا ساعت 23 ادامه یابد.

وی با بیان اینکه پس از بسته شدن درهای محل‌های رای‌گیری، شمارش آراء آغاز شده است، تصریح کرد: مردم استان بوشهر همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه بزرگ سیاسی را محقق کردند تا دشمنان برای همیشه مایوس و ناامید شوند.

وی از حضور پرشور مردم استان بوشهر در انتخابات قدردانی کرد و افزود: همان‌طور که مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه‌سیاسی لبیک گفتند مسوولان نیز صیانت از آرای آنان از وظایف مهم مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات است که با حساسیت بالا دنبال می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از مجموع یک میلیون و 33هزار نفر جمعیت استان بوشهر، تعداد 630هزار نفر واجد شرایط رای بودند که حدود 20هزار نفرشان رای اولی هستند.

وی گفت: پس از پایان شمارش آرا، نتایج انتخابات به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول