اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در مجلس:

24 خرداد، بینش والای مردم ایران را به نمایش گذاشت

نماینده مردم اردکان در مجلس، با صدور بیانیه‌ای، انتخاب دکتر حسن روحانی را به سمت ریاست جمهوری تبریک گفت و از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد.

24 خرداد، بینش والای مردم ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش در این پیام آورده است: 24 خرداد 92، ایرانیان سرافراز با همگرایی و همدلی کم نظیر خود و آفرینش حماسه‌ای واقعی، یک‌بار دیگر بینش والای اعتدال و اصلاح طلبی را با انتخاب بایسته حجت‌الاسلام حسن روحانی به ریاست جمهوری؛ که از چهره‌های ممتاز و شایسته کشورند، به نمایش گذاشته و بر امید به پیشرفت و سعادت همراه با تدبیر و خردورزی تاکید کردند و به استمرار و توسعه همه جانبه کشور و سازندگی و اصلاحات واقعی مهر تائید زدند.

در این بیانیه همچنین آمده است: اینجانب با سپاس بیکران به درگاه خدای بزرگ برای هدایت فکر و دل ملت ما به چنین افق روشنی، لازم می‌دانم مراتب تحسین و قدردانی خود را تقدیم مردم عزیزمان به ویژه جوانان پرشور و شعوری که با دلبستگی به نظام و انقلاب و لبیک درخواست همه بزرگان کشور به ویژه رهبر بزرگوار که با حسن تدبیر و درایت خویش زمینه خلق این حماسه را فراهم ساختند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی و مشاوران و اندیشمندانی که با هوشمندی، دلسوزی و خیرخواهی بستر چنین اتفاق مبارکی را مهیا کردند، تقدیم نمایم و برای منتخب رشید ملت، آرزوی توفیق و برای ایران عزیز سربلندی را مسئلت دارم.

در این بیانیه همچنین آمده است: در همین راستا حضور چشمگیر و کم‌نظیر مردم استان دارالعباده یزد و شهرستان پرافتخار اردکان در دو انتخابات اخیر در مسیر تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری قابل تقدیر و مایه مباهات و امتنان است.

تابش در این اطلاعیه اظهار امیدواری کرده است: با اقدامات عاجل رئیس جمهور منتخب و تیم همراه و همکاری و تعامل سایر قوا در مورد رفع مشکلات مردم اقدامات موثری انجام پذیرد تا چراغ امیدی که در دل مردم افروخته شده همچنان فروزان بماند همچنین از بزرگواری و احساس مسئولیت سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که با حضور متعهدانه خویش زمینه ساز خلق این حماسه شدند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/2464/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول