اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل خبر داد

اردبیل جزء 10 استان برتر ارائه‌کننده خدمات تلفن همراه در کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزء 10 استان برتر کشور در ارائه کیفی سرویس و خدمات تلفن همراه به شمار می‌رود.

اردبیل جزء 10 استان برتر ارائه‌کننده خدمات تلفن همراه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمدحسینی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه تلفن همراه در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 414 سایت تلفن همراه در استان اردبیل فعالیت می‌کند که 21 سایت در یک سال اخیر دایر شده است.

وی از فعالیت سایت‌های تلفن همراه در جاده اردبیل – سرچم خبر داد و تصریح کرد: از 187 کیلومتر مسیر اردبیل تا سرچم حدود 127 کیلومتر در محدوده استان اردبیل است که ما پیش از این 80 کیلومتر از این مسیر را پوشش داده بودیم و در 47 کیلومتر باقی‌مانده باید سه مورد آنتن بی.تی.اس نصب کنیم که تاکنون دو مورد آن نصب شده و فعال است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: با خرید دستگاه‌های جدید بی.تی.اس و همچنین حل مشکل برق این سایت‌ها امیدواریم تا پایان شهریورماه کل مسیر زیرپوشش تلفن همراه قرار گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر در استان اردبیل 837 هزار شماره تلفن همراه فعال است که 174 هزار شماره در یک سال اخیر واگذار شده است.

وی بیان کرد: ما در ارائه خدمات به دارندگان تلفن همراه نهایت سعی و اهتمام خود را داشته‌ایم، به طوری که استان اردبیل در وضعیت کنونی جز 10 استان برتر در ارائه خدمات کیفی تلفن همراه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در مورد اجرای طرح‌های فیبر نوری اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار و 366 کیلومتر فیبر نوری در استان اردبیل اجرا شده است که اجرای این سیستم به عنوان عامل زیرساخت توسعه ارتباطات نقش بی‌بدیلی دارد.

محمدحسینی در پایان متذکر شد: تمام چهار جهت استان اردبیل از طریق فیبر نوری به دستگاه‌های مجهز آراسته شده و ما هم اکنون قادر هستیم در تمام شهرها و حتی روستاها خدمات اینترنت پرسرعت ارائه کنیم به طوریکه شعار امسال ما هر خانه یک اینترنت پرسرعت است.

انتهای پیام/62005/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول