اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ریئس ستاد انتخابات شهرستان خلخال:

مشارکت 77 درصدی خطه ولایتمدار خلخال در خلق حماسه ملی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خلخال از مشارکت 77 درصدی اهالی ولایتمدار خلخال در خلق حماسه سیاسی خبر داد.

مشارکت 77 درصدی خطه ولایتمدار خلخال در خلق حماسه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل هوشنگ محمدی عصر امروز در پیامی مشارکت مردم خلخال را در انتخابات 24 خرداد ماه چشمگیر عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ولایتمدار خطه خلخال با مشارکت 77 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه آفریدند.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان خلخال در انتخابات در پیامی از حضور حداکثری مردم و مشارکت در خلق حماسه سیاسی تقدیر کرد.

متن پیام رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال به شرح زیر است:

در بخشی از این پیام آمده است: امت شهیدپرور شهرستان خلخال، بی‌گمان حضور در صحنه‌های انقلاب و دفاع از ارزش‌های دینی، اسلامی و هویتمان ایران بزرگ همچون برگ زرینی بر پیشانی این مردم فهیم و انقلابی می‌درخشد.

در این پیام آمده است: شما مردان و زنان پاکدل و ولایتمدار با حضور در پای صندوق‌های رای اعتقاد عملی و التزام دینی را در پاسداری از نظام ارزشمند جمهوری اسلامی به کار گرفتید و با حرکت در این سیره موجبات خوشحالی مقام معظم رهبری را فراهم نمودید و حضورتان چه زیبا حماسه آفرید.

مردم فهیم خلخال مشارکت در حماسه سیاسی و خلق آن تکرار حماسه دفاع مقدس، دلیری، پایمردی و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تلاش همه مسئولین و دست‌اندرکاران در برگزاری انتخابات در همه سطوح در راستای قانون‌محوری، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، پایبندی به قانون اساسی کشورمان ایران و تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی بود که این امر در 24 خرداد 92 با حضور مردم فهیم و ولایتمدار خطه خلخال به تحقق پیوست و دوباره دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس ساخت.

محمدی در بخش دیگری از این پیام به مشارکت 77 درصدی مردم خلخال در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون که حماسه سیاسی با حضور شما مردم سخت‌کوش دوش به دوش ملت ایران به تحقق رسیده و پایبندی شما امت قهرمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی دوباره در جهان طنین‌انداز شده، نوبت تحقق حماسه اقتصادی فرا رسیده و شما مردم هستید که حماسه اقتصادی را همچون حماسه سیاسی سایه به سایه مسئولین به تحقق می‌رسانید بر خود وظیفه می‌دانم از حضور تک تک مردم انقلابی خلخال در شهرها و روستاها، مناطق عشایرنشین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تشکر و قدردانی نمایم و یاریگری از سوی خداوند متعال را در تمام لحظات زندگی برای شما مردم سخت‌کوش خواستارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان خلخال در نهایت آرامش در تمامی شعب اخذ رای برگزار و حضور مردم چشمگیر و دشمن‌شکن بود.

انتهای پیام /62008/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول