اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار وی‍ژه میناب عنوان کرد

اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی چهار شهر در میناب

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی چهار شهر در میناب اعلام شد.

اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی چهار شهر در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرماندار وی‍ژه میناب دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با قدردانی از حماسه‌سازی مردم این شهرستان در انتخابات، اظهار داشت: ملت شریف ایران با حضور خیره کننده و زائدالوصف خود و لبیک به فرمایش رهبر انقلاب، حماسه سیاسی را به اوج رساندند.

عباس خدادادزاده با اشاره به اینکه انتخابات در چهار شهر میناب، هشتبندی، سندرک و تیرور برگزار شد، افزود: حضور مردم میناب همگام با سایر ملت در شعب اخذ رأی بسیار چشمگیر بود.

معاون استاندار هرمزگان افزود: در شهر میناب از مجموع 30 هزار و 463 رای ماخوذه از 34 شعبه اخذ رای محمد امین امانی با کسب هفت هزار و 778 رأی بیشترین آرای انتخابات این شورا را به دست آورد.

خدادادزاده افزود: وحید مکی زاده با کسب هفت هزار و 349 رأی نفر دوم این رقابت‌ها شد.

فرماندار ویژه میناب همچنین افزود: محمد رحیمی شهواری با کسب هفت هزار و 17 رأی، سید عبدالمجید موسوی دهویی با شش هزار و 739 رأی، عبدالعلی زائری تمبکی با کسب شش هزار و 307 رأی، عبدالله جمادی پور مینابی با شش هزار و 181 رأی، نوشین اسلامی با پنج هزار و 33 رأی، علی سلامتی هرمزی با چهار هزار و 819رأی،ندا جهانگیری با چهار هزار و 620 رأی به عنوان دیگر منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر میناب در چهارمین دوره انتخابات شوراها انتخاب شدند.

این مسئول گفت: غلام کمالی با چهار هزار و 146 رای، غلامرضا کریانی با چهار هزار و 69 رای، شهریار فولادی با سه هزار و 954 رای و محمد زاهدی درخانه با سه هزار و 945 رای عضو علی البدل شورا شدند.

خدادادزاده ادامه داد: در دور چهارم انتخابات شوراهای اسلامی 37 نفر در شهر میناب داوطلب شورای اسلامی شدند.

فرماندار میناب افزود:درحوزه انتخابیه شهر هشتبندی از بین 17 نفر داوطلب شرکت کننده، محمد مسلمی با 945 رای، رستم خاکساری با 953 رای، مصطفی عیدزاده با 804 رای، قنبر بهرامی با 714 رای و محمد پور محمدی با 658 رای به ترتیب به عنوان اعضا اصلی و حسن عسکری با 626 رای و عبدالرسول رئوفی با 539 رای اعضا علی البدل شدند.

خدادادزاده بیان داشت:در حوزه انتخابیه شهر تیرور از بین 14 داوطلب شرکت کننده محمد حاتمی تیروری با یک هزار و 512 رای، مسعود قاسمی گوربندی با یک هزار و 344 رای، محمد قاسمی گوربندی با یک هزار و 280 رای، محمد جلالی زاده با یک هزار و 104 رای و عبدالله جلالی زاده با 974 رای عضو اصلی شورای تیرور و اسماعیل حاتمی تیروری با 914 رای و ابوطالب سلمانی با 806 رای عضو علی البدل این شهر شدند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه شرق هرمزگان گفت:در شهر سندرک نیز از بین یازده داوطلب شوراهای اسلامی حسین فلکنازی با 477 رای، حوصله وفایی با 429 رای، ابراهیم اسماعیلی با 369 رای، ابوالقاسم زارعی با 295 رای و مختار فلکنازی با 288 رای به عنوان اعضا اصلی و عباس انصاریان با 263 رای و حسین نوشادی با 198 رای نیز عضو علی البدل شدند.

فرماندار ویژه میناب اظهار داشت:هر کدام از داوطلبان که از نحوه انتخابات شکایت دارند دو روز مهلت دارند شکایت خود را به هیئت اجرایی ارسال کنند.

وی گفت:در صورت ارائه شکایت، هیئت اجرایی پس از بررسی ظرف مدت پنج روز نتیجه را اعلام می کند.

خدادادزاده افزود:فعالیت شوراهای اسلامی، یک ماه پس از آغاز به کار ریاست جمهور جدید شروع می‌شود.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول