اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری تاکستان:

راه‌یافتگان به شوراهای شهر تاکستان مشخص شدند

فرمانداری تاکستان اسامی راه‌یافتگان به شورای اسلامی شهرهای تاکستان، ضیاءآباد، خرمدشت، نرجه و اسفرورین را اعلام کرد.

راه‌یافتگان به شوراهای شهر تاکستان مشخص شدند

علی اکبریان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: از میان 139 نفر نامزد شورای اسلامی شهرهای این شهرستان در مجموع 29 نفر به عنوان اعضای اصلی و 12 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی بیان کرد: شهریار رحمانی با هفت هزار و 700 رأی، گودرز رحمانی با شش هزار و 963 رأی، عبادالله طاهرخانی با شش هزار و 653 رأی و ژیلا رحمانی با پنج هزار و 943 رأی وارد شورای اسلامی شهر تاکستان می‌شوند.

اکبریان با اشاره به حضور جمشید محمدی با پنج هزار و 565 رأی و رضا رحمانی با 505 رأی در شورای این شهر افزود: سیدجواد ابراهیمی با پنج هزار و 462 رأی، حمید قراخانی با پنج هزار و 216 رأی و آتسا پیرکاری با پنج هزار و 167 رأی، دیگر افرادی هستند که در چهار سال آینده در شورای شهر تاکستان حضور دارند.

وی ادامه داد: هادی حسن‌بیگی با چهار هزار و 782 رأی، سمیه بابایی با چهار هزار و 676 رأی، جلال نورآذر با چهار هزار و 636 رأی و عبدالله رحمانی با 515 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر تاکستان هستند.

اسامی منتخبان شورای شهر ضیاءآباد

این مسئول تصریح کرد: در شهر ضیاءآباد محمدهادی سعیدی با یک هزار و 509 رأی بیشترین تعداد آرا را به خود اختصاص داد و رسول لشگری با یک هزار و 348 رأی، سیدبیژن لشگری با یک هزار و 55 رأی، رضا لشگری با یک هزار و 47 رأی و خدایار احمدی با 980 رأی، دیگر اعضای اصلی شورای این شهر هستند.

اکبریان عنوان کرد: همچنین ابوالفضل لشگری با 952 رأی و عباس لشگری با 924 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر ضیاءآباد شناخته شدند.

اعضای شورای شهر خرمدشت

وی با اشاره به کسب بیشترین آرای انتخابات شورا در شهر خرمدشت از سوی مهرداد قلعه‌قوند با آماری برابر یک هزار و 381 رأی، بیان کرد: همچنین علی کاظم‌لو با یک هزار و 181 رأی، مهدی غفوری با یک هزار و 42 رأی، محمود کاظم‌لو با 845 رأی و تقی حاجی‌زاده با 838 رأی نیز در دوره چهار ساله آتی در شورای این شهر حضور دارند.

فرماندار تاکستان اذعان کرد: حسین غفوری با 689 رأی و سیدنورالدین سیدکریمی با 686 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر خرمدشت هستند.

نمایندگان مردم نرجه در شورای شهر

اکبریان با بیان اینکه رضا شیخ‌ها با یک هزار و 323 رأی و علی علم‌بیگی با یک هزار و 208 رأی در شورای شهر نرجه حضور می‌یابند، اضافه کرد: امین آقاجانی با یک هزار و 116 رأی، رحیم علی‌نوری با یک هزار و 115 رأی و اکبر آقاجانی با یک هزار و 24 رأی به شورای شهر نرجه راه یافتند.

وی گفت: قاسم آقاجانی با یک هزار و 19 رأی و مرتضی آقاجانی با 977 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر نرجه هستند.

اعضای شورای شهر اسفرورین

این مسئول خاطرنشان کرد: معصومه رحمانی با دو هزار و 909 رأی بیشترین آرای شهر اسفرورین را داشت و طاهر فیضی با دو هزار و 611 رأی، محمد میرزایی رامندی با دو هزار و 361 رأی، محمد صادقی شاد با دو هزار و 193 رأی و حجت‌الله بالایی با دو هزار و 163 رأی دیگر اعضای اصلی شورای این شهر هستند.

اکبریان ادامه داد: اردوان سلیمانی با یک هزار و 822 رأی و حلیمه‌خاتون موثق آلانق با یک هزار و 679 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر شناخته شدند.

انتهای پیام/77011/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول