اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فرماندار بویین‌زهرا

بویین‌زهرا اعضای شوراهای شهرهای خود را شناخت

با اعلام فرماندار بویین‌زهرا اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بویین‌زهرا، شال، ارداق و دانسفهان مشخص شدند.

بویین‌زهرا اعضای شوراهای شهرهای خود را شناخت

احد احمدی پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: از میان 20 نامزد شورای اسلامی شهر بویین زهرا پنج نفر از 9 صندوق رأی انتخاب شدند.

وی با اشاره به راه‌یابی جعفر نادری با سه هزار و 488 رأی و عباس حشمتی با دو هزار و 930 رأی به شورای اسلامی شهر بویین زهرا افزود: امید نادری با دو هزار و 377 رأی، صادق علی‌زاده با دو هزار و 340 رأی و علی‌اصغر مولایی نیز با دو هزار و 259 رأی دیگر اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر هستند.

احمدی با اشاره به اینکه دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل این شهر انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: سیدطاهر حسینی با دو هزار و 120 رأی و علی‌اصغر حسین‌خانی با دو هزار و 80 رأی نیز اعضای علی‌البدل هستند.

اعضای شورای اسلامی شهر سگزآباد

وی ادامه داد: از 16 نامزد شورای اسلامی شهر سگزآباد در بین چهار صندوق، پنج نفر برای اعضای این شورا انتخاب شدند و دو نفر نیز علی‌البدل هستند.

فرماندار بویین زهرا در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر سگزآباد نیز بیان کرد: هادی عباسی‌میرزایی با یک هزار و 162 رأی، مجید جانی عباس‌پور با یک هزار و 131 رأی، محمدباقر پیری سگزآبادی با یک هزار و 124 رأی، محمد احمدی مالکی با یک هزار و 11 رأی و مجید نجفی‌فرد با 945 رأی شورای اسلامی شهر سگرآباد را تشکیل می‌دهند.

احمدی همچنین علی حبیب‌اللهی سگزآبادی با 898 رأی و علی‌اصغر نصراللهی با 890 رأی را اعضای علی‌البدل این شورا اعلام کرد.

اسامی راه‌یافتگان به شورای شهر شال

این مسئول به انتخابات شورای اسلامی در شهر شال اشاره و عنوان کرد: از تعداد 11 صندوق و 14 نامزد شورای اسلامی شهر شال پنج نفر به عنوان این اعضا معرفی شده‌اند.

احمدی تصریح کرد: کامران ذوالفقاری با سه هزار و 145 رأی، محمدرضا یعقوبی با دو هزار و 976 رأی، علی‌اکبر باقری با دو هزار و 736 رأی، محمدلطیف نادری با دو هزار و 643 رأی و سیدابوالفضل سیدصادقی با دو هزار و 449 رأی اعضای شورای اسلامی این شهر هستند.

وی اضافه کرد: الله‌یار کرمی با دو هزار و 512 رأی و محمدعلی‌ نادری با دو هزار و 449 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر شال انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر دانسفهان

فرماندار بویین زهرا با اشاره به تعداد نامزدهای شورای اسلامی شهر دانسفهان بیان کرد: 16 نفر در شورای اسلامی این شهر شرکت کردند که از 9 صندوق اخذ رأی، پنج نفر برای این شورا انتخاب شدند.

احمدی عنوان کرد: سیدحسین حسینی رامندی با دو هزار و 573 رأی، علیرضا قموشی رامندی با دو هزار و 182 رأی، محمد قموشی رامندی با یک هزار و 981 رأی، مرتضی درزی رامندی فرزند شیرمحمد با یک هزار و 978 رأی و مرتضی درزی رامندی فرزند حسین با یک هزار و 944 رأی نیز راه‌یافتگان به شورای شهر دانسفهان هستند.

وی با اشاره به اعضای علی‌البدل شهر دانسفهان تصریح کرد: محمد قموشی رامندی با یک هزار و 750 رأی و محمدرضا فصیحی‌رامندی با یک هزار و 637 رأی اعضای علی‌البدل این شهر هستند.

اسامی منتخبان ارداقی‌ها برای شورای شهر

این مسئول با اشاره به اینکه چهار صندوق اخذ رأی در شهر ارداق فعالیت می‌کردند، گفت: از 10 شرکت‌کننده در این شورا پنج نفر بر کرسی شورای شهر ارداق می‌نشینند.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: علیرضا امینی با یک هزار و 723 رأی، لیلا نجفی صالحی با یک هزار و 490 رأی، علیرضا بابا با یک هزار و 334 رأی، جعفر امینی با یک هزار و 269 رأی و رضا همتی با یک هزار و 269 رأی تا چهار سال آینده در شورای اسلامی شهر ارداق حضور دارند.

احمدی اضافه کرد: امیر شیرپور ارداقی با یک هزار و 156 رأی و مریم امینی با 997 رأی اعضای علی‌البدل شورای این شهر هستند.

انتهای پیام/77002/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول