اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانداری آوج صورت گرفت

اعلام اسامی اعضای شوراهای اسلامی آوج

اعضای شورای اسلامی شهرهای آوج و آبگرم از سوی فرمانداری آوج اعلام شد.

اعلام اسامی اعضای شوراهای اسلامی آوج

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: از بین 19 نامزد شورای اسلامی شهر آوج پنج نفر بر کرسی این شورا می‌نشینند.

موسوی ادامه داد: کرم‌علی علم‌شاهی با یک هزار و هفت رأی، عبدالمجید شاه‌محمدی با 984 رأی، علی افتخاری فرزند حسین با 755 رأی، اکبر افتخاری با 753 رأی و ابراهیم افتخاری با 692 رأی از این پس اعضای شورای اسلامی شهر آوج هستند.

این مسئول، اسدالله ابوالحسنی با 644 رأی و رضا علم‌شاهی با 580 رأی را اعضای علی‌البدل این شورا خواند.

اعضای شورای شهر آبگرم

موسوی با اشاره به انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر آبگرم عنوان کرد: از بین 15 نامزد شرکت‌کننده در این انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار آوج، مجتبی حسنی با یک هزار و 335 رأی و عباس قربانی نجف‌آبادی با یک هزار و 296 رأی را از اعضای شورای اسلامی شهر آبگرم خواند و تصریح کرد: هادی خمسه با یک هزار و 69 رأی و اصغر شاهسوند اینانلو با یک هزار و 17 رأی نیز دیگر اعضای اصلی شورای این شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: غلامرضا رضانژاد نفوتی با 953 رأی و حسن احمدی با 934 رأی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

این مسئول با اشاره به شرکت 99 درصدی مردم آوج در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: از کل آرای مأخوذه در شهر آوج و آبگرم، در مجموع پنج هزار و 697 رأی صحیح و 158 رأی باطل بوده است.

موسوی با بیان اینکه در شهر آوج از مجموع دو هزار و 372 رأی، 2 هزار و 290 مورد صحیح است، افزود: همچنین در شهر آبگرم از مجموع سه هزار و 325 رأی شورای اسلامی این شهر، سه هزار و 249 رأی صحیح اعلام شد.

فرماندار آوج به تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: در شهرستان آوج 48 شعبه اخذ رأی وجود داشت که 135 صندوق مربوط به شورای شهر و 48 صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری بود.

انتهای پیام/77002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول