اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز سوم خرداد صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری همایش پیاده‌رویی خانوادگی در تویسرکان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تبریک ماه مبارک رجب و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد ماه احیای غرور ملی، اثبات حقانیت و شجاعت و مقاومت جانانه ملتی است که در این روز با گذشت از جان خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را با رهبری امام خمینی(ره) در جهان جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌های انسانی بود، افزود: این پیروزی بزرگ مردم ولایی ما پیام آزادی و ایستادگی را به همه ملل آزاده‌ای جهان هدیه داد.

رئیس اداره ورزش جوانان تویسرکان، با بیان اینکه سوم خرداد روز قهرمانی جوانان و غیور مردان ایران‌زمین است که امروز اسوه‌ای برتر برای حق‌خواهی و عدالت‌طلبی برای ظلم‌ستیزی علیه ظالمان خروش کرده‌اند. 

وی شهدا را الگوی قهرمانی برای همه مردم به ویژه ورزشکاران جامعه امروز دانست و گفت: جوانان ما باید راه و رفتار و کردار شهدا را بشناسند، چراکه راه شهدا چراغی روشن برای مسیر آینده پیش‌روی آنها است.

سلیمانی تصریح کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به ویژه بین نوجوانان و جوانان یک وظیفه خطیری است که تلاش همه در این راستا را به‌ طور جدی می‌طلبد.

وی افزود: امروز باید فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی با تکیه بر آموزه‌های دینی در قالب طرحی جذاب و متناسب با شرایط روحی و فکری جامعه هدف اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان تأکید کرد: همه ما با احساس مسئولیت در هر جایگاه و منصبی که هستیم با حفظ یاد و خاطره شهدا و ایثارگران زمینه‌‌ای درک و تحلیل اهداف شهدا را برای نسل‌های انقلاب مهیا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اتحاد، همبستگی و پیروی محض از ولایت فقیه دو ویژگی و عنصر مهم در پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار داشت: در شرایط کنونی وحدت کلمه و یکپارچگی همه اقشار مردم و مسئولان با تبعیت از رهبری برای برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط و انتخابی اصلح ضروری است که همگان باید در این خصوص آگاه و هوشیار باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری با‌شکوه بزرگداشت روزهای حماسه و تاریخ‌ساز ملت همیشه در صحنه ایران عزیز وظیفه فرد فرد همه ما است، ابراز داشت: اداره ورزش جوانان نیز همانند سال‌های گذشته این فتح بزرگ و غرورآفرین برنامه‌های متنوع در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان با هدف بیعت و تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدا برگزار می‌کند.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: این همایش به منظور ایجاد احیا و تقویت روحیه مشارکت عمومی و وحدت بین اقشار مختلف جامعه و نهادینه‌سازی پویایی و تحرک در تویسرکان انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه همایش کوهپیمایی عمومی نیز با حضور همه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم پرچم سرافراز ایران اسلامی توسط  شرکت‌کنندگان و ورزشکاران در ارتفاع مورد نظر برافراشته خواهد شد.

وی دوچرخه‌سواری را دیگر برنامه این روز مقدس با شرکت عموم علاقه‌مند به این ورزش اجرایی می‌شود، گفت: مسابقه شطرنج نیز با عنوان گرامیداشت فتح خرمشهر فراخوان داده شده و برای عموم علاقه‌مند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول