اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

حضور گسترده در انتخابات مهر تأیید دیگری بر نظام بود

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حضور انبوه و گسترده مردم مهر تأیید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حضور گسترده در انتخابات مهر تأیید دیگری بر نظام بود

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اینکه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات سبب شکست توطئه‌های دشمنان شد، اظهار داشت: بدون شک 24 خرداد به‌ عنوان روز غرورآفرین ایستادگی و خلق حماسه سیاسی ملت فهیم ایران در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی و همکاری خوب با مأموران نیروی انتظامی، تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام تبلیغات دشمن و وجود فشارهای اقتصادی به‌دنیا نشان داد، عشق به اسلام و انقلاب کنار گذاشتنی نیست.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: حضور انبوه و گسترده مردم مهر تأیید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات 24 خرداد میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گرانقدر و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم پرافتخار ایران اسلامی با شرکت پرشور و با نشاط در انتخابات 24 خرداد بار دیگر استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده‌اش را از توطئه‌چینی بر ضد نظام مأیوس کردند.

دولتی اظهار داشت: مشارکت مردم از ساعات نخستین آغاز انتخابات، بسیار عالی و باشکوه بود و منجر به خلق حماسه سیاسی بزرگی در کشور شد.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایمتدار ایلام با شور و شوق بسیار در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حماسه سیاسی را محقق کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: دشمنان نظام امروز برای چندمین بار فهمیدند که این ملت به هیچ قیمتی از ارزش‌های انقلاب خود و اهداف بلند آن دست بر نمی‌دارد.

این مقام مسئول تأکید کرد: مردم در مسیر روشن انقلاب همچنان گام بر می‌دارند و با پیروی از منویات رهبری حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب خلق کردند.

دولتی اظهار داشت: حماسه سیاسی مردم در روز انتخابات جلوه بسیار زیبا از همدلی و اتحاد ملت ایران از اطاعت از رهبری بود.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان گفت: گزارشات دریافت شده از سراسر استان ایلام حاکی از برقرای نظم و امنیت در برگزاری انتخابات بود و مشکل خاصی به‌وجود نیامد.

این فرمانده انتظامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی، بصیرت و فهم مردم ایران اسلامی را به اثبات رساند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات با آرامش کامل برگزار شد، اظهار داشت: مشکل حادی در روند برگزاری انتخابات پیش نیامد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه گزارشات دریافت شده از سراسر استان حاکی از برقرای نظم و امنیت در برگزاری انتخابات بوده، افزود: انتخابات در استان ایلام بدون مشکل خاص و در فضایی آرام انجام شد.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول