اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم با حضورشان در انتخابات به دشمن نه گفتند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با حضورشان در انتخابات به دشمنان نه گفتند و نشان دادند که پشتیبان این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

مردم با حضورشان در انتخابات به دشمن نه گفتند

آیت الله سید محمد غروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم در انتخابات حضور خوبی داشته‌اند که برای غربی‌ها این سطح حضور مردم قابل باور نبود. این حضور به موقع مردم در انتخابات را باید به آنها تبریک گفت و قدر این مردم را دانست.

وی اضافه کرد: مردم مواقعی که حضورشان در انتخابات را ضروری می‌بینند در انتخابات شرکت می‌کنند و آنها با حضورشان در انتخابات به دشمنان نه می‌گویند و نشان می‌دهند که پشتیبان این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

غروی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات از همه سلایق سیاسی حضور داشتند و نقش صدا و سیما در انتخابات ستودنی است و این سازمان برنامه‌های خوبی را تدارک دید.

وی اضافه کرد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری نیازی به هزینه‌های میلیاردی برای تبلیغات نداشتند و آنها با شرکت در برنامه‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌های خود را برای اداره کشور اعلام کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نحوه برخورد نامزدها را در مناظره خوب دانست و افزود: نامزدهای شکست خورده به رای اکثریت تمکین کردند و به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند و باید به تمام کاندیداهای این دوره برای عملکردشان تبریک گفت.

وی اضافه کرد: این دوره از انتخابات شرایط خوبی حاکم بود، در حالی که در گذشته بداخلاقی‌هایی به وجود آمد ولی انتخابات به خوبی مدیریت شد.

غروی با اشاره به نقش معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیش از انتخابات شاخص‌هایی را مطرح کردند که محور انتخاب مردم قرار گرفت و ایشان مسائلی را بیشتر مورد توجه قرار دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شرکت پرشور مردم در انتخابات گفت: در شرایط خاص فضای بین‌الملل و کشور این حجم شرکت مردم در انتخابات نشان از ثبات کشور داشت.

وی اضافه کرد: همه باید سعی کنند به دولت کمک کنند تا مشکلات مختلفی که به علت دشمنی‌ها و بی‌تدبیری‌ها به آن دچار شدیم، برطرف شود و مردم از سختی‌ها بیرون بیایند.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول