اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم کوهرنگ بیشترین مشارکت را در چهارمحال و بختیاری داشتند

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان کوهرنگ با ثبت مشارکت 131.5 درصدی بیشترین مشارکت در استان را داشته است.

مردم کوهرنگ بیشترین مشارکت را در چهارمحال و بختیاری داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش از ظهر امروز در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان شمارش آرا مردم استان چهارمحال و بختیاری مشارکت 76.2 درصدی را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ بیشترین مشارکت را داشته است، گفت: شهرستان کوهرنگ با ثبت مشارکت 131.5 درصدی بیشترین مشارکت در استان را داشته است.

جلالی اضافه کرد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از این شهرستان را عشایر تشکیل می‌دهند که در زمان سرشماری نفوس و مسکن نبوده و در موقع رأی گیری در شهرستان حاضر شده‌اند، شاهد این رشد بالای مشارکت هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از کوهرنگ شهرستان اردل با مشارکت 89.5 درصدی، شهرستان سامان با مشارکت 84.5 درصدی، لردگان با مشارکت 78.5 درصدی، بروجن با مشارکت 78.5 درصدی، بن با مشارکت 73.3 درصدی، کیار با مشارکت 77.5 درصدی، فارسان با مشارکت 72.5 درصدی، شهرکرد با مشارکت 65.2 درصدی به ترتیب بیشترین و کمترین مشارکت در انتخابات را داشته‌اند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شهر و روستا در 24 خردادماه، گفت: در این استان در 36 شهر انتخابات شورای شهر برگزار شد، که بر این اساس در مرکز استان 11 عضو اصلی، بروجن 9 نفر عضو، و در چهار شهر لردگان، فارسان، هفشجان و فرخشهر هفت نفر عضو و 30 شهر دیگر اعضای شورای پنج نفره دارند.

جلالی با بیان اینکه بالاترین میزان مشارکت در انتخابات شورای شهر در شهرستان چلگرد با میزان مشارکت 109.6 درصدی ثبت شده است، گفت: اردل با 80.6 درصد، بن با 80 درصد، سامان با 78 درصد، بروجن با 68.7 درصد، فارسان با 66.1 درصد، شلمزار با 65.4 درصد و شهرکرد با 61.8 درصد به ترتیب بیشترین میزان مشارکت در انتخابات شورای شهر را از آن خود کردند.

وی با اشاره به انتخابات اعضای شورای روستاها نیز خاطرنشان کرد: در لردگان 601 نفر عضو شوراهای روستاها، در بروجن 102 عضو، در اردل 216 عضو، در کیار 163 عضو، در فارسان 58 عضو، در کوهرنگ 312 عضو، در شهرکرد 72 عضو و در سامان 61 عضو برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها انتخاب شدند.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول