اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه:

12 هزار سرخه‏ای در انتخابات ریاست‏ جمهوری حماسه آفریدند

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه گفت: با پایان یافتن شمارش آرای مردمی ریاست جمهوری در شهرستان سرخه، حضور بیش از 12 هزار سرخه‏ای در انتخابات ثبت شد.

12 هزار سرخه‏ای در انتخابات ریاست‏ جمهوری حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان سمنان، علی عاشوری اظهار کرد: با پایان یافتن شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سرخه، حجت‏‏الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با کسب 8 هزار و 639 رأی از مجموع 12 هزار و 366 برگ رأی وارد شده به صندوق‏ها مقام نخست را از آن خود کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه افزود: در این رتبه‏بندی، محمدباقر قالیباف با یک هزار و 444 رأی، سعید جلیلی با یک هزار و 286 رأی، علی‏اکبر ولایتی با 409 رأی، محسن رضایی با 240 رأی و سیدمحمد غرضی با 91 رأی در مکان‏های بعدی ایستادند.

بر اساس اعلام نهایی نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان، کل آرای مأخوزه در این انتخابات 361 هزار و 207 رای بوده است.

از کل آرای مأخوذه، حجت‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی با 157 هزار و 133 رای بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داده است.

در استان سمنان 699 شعبه اخذ رای با مشارکت بیش از 20 هزار نفر نیروی انسانی آرای مردم این استان را برای انتخاب یازدهمین دوره رئیس جمهوری فعالیت کردند.

انتهای پیام/2249/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول