اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی دفتر نظارت بر انتخابات گیلان از خلق حماسه مردم

دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات قدردانی کرد.

قدردانی دفتر نظارت بر انتخابات گیلان از خلق حماسه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بیانیه دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان عصر امروز به پاس قدردانی از خلق حماسی مردم صادر شد.

در این بیانیه آمده است: میهن سرافراز ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی به عنوان بزرگ‌ترین نماد حضور و ظهور سیاسی مردم برای حفظ عزت و مردم‌سالاری دینی بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون نیز مردم بصیر، فهیم و همیشه در صحنه گیلان با حضور آگاهانه و گسترده خود در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و حماسه حضور آنها در انتخابات صفحه‌ای تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ این مرز و بوم افزوده است.

در بخش دیگری از بیانیه مذکور ذکر شده است: مردم آگاه گیلان با وجود تبلیغات گسترده بیگانگان با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در پاس صندوق‌های رای در مقابل چشمان کم‌سوی دشمنان آنها را شگفت‌زده و دستگاه‌های تبلیغاتی آنها را مبهوت عزت و عظمت خود کردند.

در ادامه بیانیه اضافه شده است: مردم با درک صحیح و هوشمندانه از موقعیت کنونی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حضوری گسترده داشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار زنان و مردان گیلانی به ثبت رساندند.

دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با قدردانی از حضور حماسی مردم این استان ذکر کرده است: حضور پرشور مردم گیلان در خلق حماسه سیاسی در نقش‌آفرینی در این عرصه سرنوشت‌ساز ضربه محکمی بود که مانند گذشته بر پیکره استکبار جهانی فرو آمد و بار دیگر میثاق قلبی و درونی خود را با خون پاک شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به همگان نشان دادند.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول