اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

پیروز اصلی حماسه 24 خرداد مردم هستند

فرمانده سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای پیروز اصلی انتخابات 24 خرداد ماه جاری را مردم قهرمان ایران دانست.

پیروز اصلی حماسه 24 خرداد مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور با صدور بیانیه‌ای پیروز اصلی حماسه 24 خرداد را مردم شریف ایران دانست.

در این بیانیه آمده است:  خرداد 92 بدون شک یکی از ایام‌الهی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و حماسه سیاسی مورد مطالبه ولایت و رهبری امت محقق شد.

در این بیانیه تصریح شده است: تمام مردم از ابتدای صبح قبل از آغاز رای‌گیری در صفوف فشرده آمدند که به واقع با چه زبانی، چه قلمی و با چه کیفیتی می‌توان از مردم تقدیر کرد.

این بیانیه می‌افزاید: امام عصر ارواحناالفداه و مقام عظمای ولایت نسبت به مردم رضایت خاطر دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرده است: نیتی که دشمن داشت به ثمر ننشست همان‌طور که 34 سال گذشته ناکام مانده و حال نیز بیش از گذشته ناامید شد.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: پیروز اصلی میدان حماسه سیاسی 24 خرداد مردم شریف ایران اسلامی هستند که به یقین رئیس جمهور آینده باید قدردان این مردم باشد و نباید ایثار، هوشیاری، بصیرت و موقع‌شناسی امت امام و رهبری را فراموش کند.

غیب‌پرور در بخش دیگری از بیانیه خود ابراز داشته است: ما اگر اختلاف سلیقه‌های سیاسی نیز داشته باشیم آن زمانی که پای منافع ملی به وسط بیاید هرکس با هر گرایش احساس می‌کند که باید دفاع کند و امروز این اتفاق افتاد و همگان آمدند تا بگویند، انقلابم، ارزش‌های نظامم، مکتبم، میهنم و کشور عزیزم ایران را دوست دارم.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول