اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

با جدیت پیگیر پیشرفت و درخشش کاراته قم هستیم

رئیس هیئت کاراته استان قم از جدیت و تلاش بیش از پیش برای توسعه و افزایش موفقیت‌های کاراته قم خبر داد.

با جدیت پیگیر پیشرفت و درخشش کاراته قم هستیم

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته قم در رده‌های نوجوانان و جوانان را از برنامه‌هایی عنوان کرد که کاراته قم از دو سه سال قبل به اجرای آن پرداخته و در آینده نیز تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با هدف ساختن آینده کاراته قم برنامه‌های متنوعی در نظر داریم اضافه کرد: هیئت کاراته استان قم با جدیت به دنبال رشد و پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی نسبت به گذشته است و برای این منظور علاوه بر حضور مقتدر در میدان‌های مختلف، برگزاری رقابت‌هایی بسیار مطلوب در سطح لیگ کاراته در قم با جدیت مورد نظر هیئت قرار دارد.

رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ یکی از مسائل بسیار مهمی است که با تلاش و همکاری تمام بخش‌های هیئت زمینه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی را فراهم می‌کند و کاراته قم می‌تواند همچنان در کشور و همچنین میادین برون مرزی بدرخشد.

وی افزود:‌ فعالیت باشگاه‌های مختلف کاراته استان قم در زمینه تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان مستعد قمی علاقمند به این رشته موجب شده است تا مسئولیت هیئت در مقابل خواست جامعه کاراته برای رشد بیشتر این رشته، سنگین‌تر شود.

عابدی تلاش باشگاه‌های فعال کاراته قم در زمینه پرورش نیروهای مستعد این رشته را ستود و تاکید کرد: علاوه بر بخش مردان در کاراته بخش بانوان نیز استعداد و توانمندی‌های بسیار زیادی در سطح قهرمانی داریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی باشگاه‌های بسیاری در شهر و استان قم به صورت حرفه‌ای به آموزش و پرورش استعدادهای کاراته می‌پردازند ظرفیت بسیار خوبی در کاراته وجود دارد که نوید آینده‌ بسیار خوبی را به ما می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود:‌ امسال تیم‌های کاراته استان قم در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور نیز شرکت می‌کنند و در سطوح مختلف پیکارهای آقایان و بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های کاراته قم به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: کاراته قم در سال گذشته موجب سربلندی کاراته کشورمان در مهمترین رویداد جهانی این رشته یعنی رقابت‌های قهرمانی جهان در پاریس فرانسه شد و طی آن افتخار مردم و شهروندان قمی یعنی امیر مهدی‌زاده توانست تنها طلایی ایران در مسابقات جهانی لقب بگیرد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول