اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن کرمانشاه خبر داد

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در کرمانشاه

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هدف عمده این نمایشگاه حمایت از اقشار کم درآمد بوده که بتوانند مایحتاج خود را در مکانی امن تهیه کنند و به استقبال ماه رمضان بروند.

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور حشمت‌الله کبودی، معاون بازرسی و نظارت و نمایندگی از مجمع امور صنفی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملل کرمانشاه، استانداری، معاونت غذا و دارو و غیره در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه علی اسماعیلی گفت: ویژگی عمده نمایشگاه طرح ضیافت، حضور واحدهای تولیدی، شرکت‌های عمده پخش و عمده‌فروشان بوده که اقلام ضروری مردم در ماه رمضان از قبیل مواد پروتئینی، مواد لبنی، خرما، زولبیا، قند و شکر و غیره را با قیمت کم‌تری نسبت به قیمت بازار عرضه کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: هدف عمده این نمایشگاه حمایت از اقشار کم درآمد بوده که بتوانند مایحتاج خود را در مکانی امن تهیه کنند و به استقبال ماه رمضان بروند.

اسماعیلی ادامه داد: مردم به ما اعتماد دارند بنابراین ما هم باید نمایشگاهی در خور شأن آنان تهیه کنیم.

در ادامه مراسم هر کدام از اعضا به بیان نقطه‌نظراتی پیرامون زمان برگزاری نمایشگاه، تعداد واحدهای صنفی شرکت‌کننده و اقلام ارائه شده در نمایشگاه پرداختند.

نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه رمضان همه ساله چند روز قبل از این ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد با اولویت ارائه محصولات غذایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول