اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش حداکثری بار ترافیکی از محدوده مرکزی شهر تبریز

کمربند میانی تبریز با اتصال شهرک سفیران امید به میدان فاطمی تکمیل شد

با افتتاح فاز اول یکی از سخت‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و مسیرگشایی شهری تبریز، علاوه بر اتصال شهرک سفیران امید به میدان فاطمی، کمربند میانی شهر تبریز به طور کامل تکمیل شد.

کمربند میانی تبریز با اتصال شهرک سفیران امید به میدان فاطمی تکمیل شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی اکبری شهردار منطقه سه تبریز در مراسم بهره‌برداری از  فاز اول طرح مسیرگشایی تکمیل کمربندی میانی گفت: این طرح از جمله جدیدترین طرح‌های مسیرگشایی آماده بهره‌برداری شهر تبریز به شمار می‌رود که به همت و تلاش شبانه‌روزی مدیران و پرسنل شهرداری منطقه سه و در کم‌ترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآمده و به مناسبت اعیاد شعبانیه به عنوان هدیه شهرداری تبریز تقدیم شهروندان تبریز و اهالی این منطقه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این طرح به لحاظ شرایط و روند اجرا همچنین وجود مشکلات توپوگرافی در مسیر اجرای طرح، یکی از سخت‌ترین پروژه‌های مسیرگشایی سال‌های اخیر شهرداری بوده است.

اکبری در ادامه به مشخصات فنی و اجرایی این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه به طول 900 و عرض 45 متر با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه سه اجرا شده است.

به گفته وی، با افتتاح این مسیر و تکمیل نهایی آن در فاز بعدی رینک کمربندی میانی تبریز تکمیل و زمینه برای کاهش حداکثری بار ترافیکی از محدوده مرکزی شهر تبریز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول