اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خواستار شد

لزوم تسریع در ساخت کمربندی محور هراز

بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: با اختصاص اعتبارات لازم، ساخت پروژه کمربندی جنوب به غرب آمل که محور هراز را به شهرهای مرکزی مازندران متصل می‌کند، تسریع می‌شود.

لزوم تسریع در ساخت کمربندی محور هراز

به گزارش خبرگزاری فارس در آمل، یحیی عسگری‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه کمربندی جنوب به غرب آمل با بیان اینکه در بازدید استاندار مازندران از پروژه‌های شهرستان آمل بخشی از اعتبار مورد نیاز برای این طرح تأمین شده است، گفت: اعتبار پنج میلیارد ریالی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کمربندی جنوب به غرب آمل به منظور کاستن از بار ترافیکی شهر آمل در نظر گرفته شده است، یادآور شد: هم‌اکنون مسافران و کامیون‌هایی که از محور هراز تردد می‌کنند برای دسترسی به شهرهای مرکزی مازندران مانند نور، محمودآباد و چمستان باید از درون شهر آمل عبور کنند و یا اینکه از دو کمربندی بزرگ آمل هزار سنگر و کمربندی محمودآباد گذر کنند.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با تأکید بر اینکه با ساخت این کمربندی در بخش امامزاده عبدالل ه(ع) مسیر این گذر 10 کیلومتر نزدیک‌ می‌شود، افزود: صرفه‌جویی در زمان و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر آمل از اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص داده شده به این محور در سال‌‌جاری به منظور آسفالت کردن یک لاین این کمربندی در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار می‌گیرد، گفت: بخشی از این پروژه انجام شده است اما اتمام آن به اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به بازدیدهای مکرر مسئولان از این محور گفت: تسریع در ساخت این پروژه، تلفات و خسارت‌های ناشی از ایمن نبودن این کمربندی در دست ساخت را نیز کاهش خواهد داد.

انتهای ‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول