اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اتمام بیش از ۵۰ درصد از تعرفه‌های رأی در شعبات زنجان

استاندار زنجان گفت: در برخی از شعبات رای‌گیری بیش از 50 درصد تعرفه‌ها مصرف شده است.

اتمام بیش از ۵۰ درصد از تعرفه‌های رأی در شعبات زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با اینکه چند ساعت بیشتر از زمان آغاز فرآیند رای‌گیری نگذشته است، ولی مردم استان با حضور باشکوه در انتخابات حاضر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم در ساعات باقیمانده نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان در انتخابات باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، تصریح کرد: مجریان انتخاباتی نیز باید در مقابل حضور باشکوه مردم وظیفه خود را که صیانت از آراء است، با دقت و توان تمام انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، افزود: دشمنان از ماه‌های قبل در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند که خوشبختانه این فتنه با حضور باشکوه مردم در حال ناکام ماندن است.

*وجود 935 شعبه اخذ رای در استان زنجان

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به وجود 935 شعبه اخذ رای در استان زنجان اضافه کرد: تمهیدات لازم به منظور برپایی پایگاه‌های سیار در شعباتی که حضور مردم چشمگیر است و مردم با مشکل در زمینه رای‌گیری مواجه هستند، شعبات سیار دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بیش از 700 هزار نفر واجد شرایط رای‌گیری هستند، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون حضور باشکوه بوده و حتی در برخی از شعبات رای‌گیری بیش از 50 درصد تعرفه‌ها مصرف شده است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم در انتخابات افزود: نتیجه انتخابات هرچه باشد، پیروز واقعی مردم هستند.

انتهای پیام/73005/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول