اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه رمضان نباشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در خصوص برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ماه رمضان گفت: برنامه‌های وزارتخانه برای کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج، مرغ و گوشت قرمز در چند محور اجرا خواهد شد.

مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه رمضان نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در جمع مدیران استان، در خصوص وضعیت عملکرد نظارت و بازرسی در سال گذشته گفت: در 12 ماهه سال گذشته 286 هزار و 928  مورد بازرسی صورت گرفته که این رقم نسبت به مدت مشابه خود در سال 90، نشانگر رشد 11 درصدی می‌باشد.

وی تعداد پرونده‌های متشکله را در سال گذشته 18 هزار و 277 فقره عنوان کرد و افزود: در سال 90 این رقم 13 هزار و 327 پرونده بود که بیانگر رشد 37 درصدی پرونده‌های متشکله در سال گذشته است.

عظمایی در ادامه تعداد کل گزارشات دریافتی و قابل پیگیری توسط بازرسان در سال 91 را 13 هزار و 954 مورد عنوان کرد و گفت: این در حالی است که در سال 90، تعداد هفت هزار و 755 مورد گزارش قابل پیگیری توسط بازرسان دریافت شده بود.

عظمایی همچنین در خصوص وضعیت عملکرد نظارت و بازرسی در مورد قاچاق کالا طی 12 ماهه سال 91 گفت: در این مدت 13 هزار و 378 مورد بازرسی قاچاق کالا صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه خود در سال 90، 122 درصد رشد داشته است.

وی در خصوص برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ماه رمضان گفت: برنامه‌های وزارتخانه برای کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج، مرغ و گوشت قرمز در چند محور اجرا خواهد شد.

عظمایی تامین و توزیع کالاهای اساسی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه طرح ضیافت و طرح مرحمت، انجام مانورهای نظارتی و تشدید بازرسی‌ها را از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ماه رمضان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه رمضان نباشند چرا که سازمان مشکلی از بابت تامین و توزیع این قبیل کالاها ندارد.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول