اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بازیافت:

دستگاه خود دریافت پسماند خشک در اصفهان نصب شد

مدیرعامل سازمان بازیافت و پسماند شهرداری اصفهان گفت: دستگاه خود دریافت پسماند خشک را که در کشور بومی‌سازی شده است در اصفهان نصب کردیم.

دستگاه خود دریافت پسماند خشک در اصفهان نصب شد

تیمور باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با ساخت و راه‌اندازی دستگاه خود دریافت پسماند خشک در اصفهان دیگر دانش ساخت این دستگاه منحصر به کشورهای اروپایی نیست.

وی ادامه داد: دستگاه خود دریافت پسماند خشک به دست متخصصان داخلی ساخته شده است و این دستگاه در کشور بومی سازی می‌شود که به منظور افزایش فرهنگ بازیافت و جداسازی زباله‌های خشک و تر از یکدیگر ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان بازیافت و پسماند شهرداری اصفهان بیان کرد: دستگاه خود دریافت پسماند خشک در ابعادی به طول دو متر و عرض 55 سانتی‌متر است و همچنین این دستگاه مجهز به موتور و گیربکس، مخزن و صفحه پرس است.

وی اضافه کرد: مخرن دستگاه محل دریافت قوطی نوشابه است و صفحه نمایش دستگاه مشخصات محصول را نشان می‌دهد و ترازوی دیجیتال نیز برای سنجش وزن قوطی است.

باجول تصریح کرد: این دستگاه برای افزایش فرهنگ بازیافت و جداسازی زباله‌های خشک از تر در یکی از اغذیه فروشی‌های شهر اصفهان نصب شده است و تا پایان سال جاری در فروشگاه‌های بزرگ و سایر اغذیه فروشی‌های شهر اصفهان نصب می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با تحویل مواد بازیافتی مانند شیشه‌ها و قوطی‌های نوشابه، آب معدنی و دیگر مواد بازیافتی پس از وزن مواد توسط دستگاه می‌توانند از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان بازیافت و پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: دستگاه دریافت پسماند خشک در مدت سه ماه و با هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیون ریال در کشور ساخته شده که حدود یک سوم مشابه خارجی آن است.

انتهای پیام/63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول