اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو روز تلاش و جستجو

قربانیان سایت بازیافت شیراز مشخص شدند

رئیس حوزه شهرداری شیراز گفت: اسامی و حوزه فعالیت هفت قربانی سایت بازیافت در منطقه برمشور شیراز، پس از کشف هفتمین جسد، اعلام شد.

قربانیان سایت بازیافت شیراز مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس حوزه شهرداری شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جسد آخرین قربانی، ساعت 16 و 54 دقیقه از زیر آوار زباله در سایت برمشور شیراز خارج و با کشف این قربانی، اسامی تمام قربانیان اعلام شد.

سیروس پاک‌فطرت افزود: عبادالله فولادی و حسین بهروزپودنک، از کارکنان آتش‌نشانی، محمدرضا جنتی و کریم نوربخش، از کارشناسان ارشد سازمان مدیریت پسماند، موسی رحیمی، حسین بهمن‌پور و پرویز بهمن‌پور، از نیروهای پیمانکاری سایت بازیافت زباله شیراز، هفت قربانی این حادثه تلخ بودند.

به گزارش فارس، 11 نیروی خدماتی شهرداری شیراز دو روز پیش به منظور خاموش کردن انبوهی از زباله‌ها که دچار حریق شده و در محل دفن زباله‌های این شهر واقع در برمشور در حال سوختن بود، در حین انجام وظیفه با ریزش کوهی عظیم از زباله زیر آوار ماندند.

از این تعداد، در نخستین روز چهار نفر نجات یافتند و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای نجات مابقی تا بعد از ظهر امروز ادامه یافت.

ریزش زباله‌ها در یک گودال به عمق 30 متر صورت گرفت که همین امر کار امداد و نجات را دشوار کرده بود.

انتهای پیام/2448/ت10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول