اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دست مریزاد امام جمعه شیراز به مردم

حماسه دیروز اثبات بالا بودن رشد فکری ملت ایران بود

امام جمعه شیراز با قدردانی از مردم استان فارس و کشور گفت: حضور به موقع و هوشیارانه ملت نشان تاییدی بر بیانات رهبر معظم انقلاب بود که رشد فکری و بینش سیاسی مردم ایران را بالاتر از متوسط دنیا عنوان کردند.

حماسه دیروز اثبات بالا بودن رشد فکری ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی جمعه‌شب با حضور در ستاد مرکزی انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تمام مردم استان فارس برای ایجاد این حماسه بزرگ و حضور غرورآفرین در پای صندوق‌های رای تبریک می‌گویم.

وی افزود: این حضور غرورآفرین مردم فارس در شهرها و روستاها و مرکز این استان، نشان از بصیرت، بینش سیاسی و پیوند عمیق و استوار امت با امامت و رهبری و توجه به آینده نظام و فردای جامعه اسلامی داشت.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: مردم ما خوب می‌دانند که حضورشان در پای صندوق‌های رای چگونه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌سازد.

وی اضافه کرد: مردم ما خوب توجه دارند که زمانی رئیس جمهور منتخب آنان با آرای بالا و محکم انتخاب شود می‌تواند برنامه‌ها و آرمان‌های نظام را عملیاتی کند.

ایمانی بیان کرد: مردم به این نکته عنایت دارند که همواره باید حضور را حفظ کرد و حماسه سیاسی که انتخابات دیروز نماد اتم و اکمل آن بود در مناسبت‌های دیگر پیش رو در سال 92 باید استمرار یابد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: من این حضور را به مقام معظم رهبری، تمام برادران و خواهران خود در کشور و استان فارس، دست‌اندرکاران برگزاری این حماسه و برنامه‌ریزان آن تبریک گفته و به مردم از صمیم قلب دست مریزاد می‌گویم.

انتهای پیام/2448/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول