اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-431

امن‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات در بهشهر برگزار شد

مسئول هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بهشهر، گفت: امن‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات در این شهرستان برگزار شد.

امن‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات در بهشهر برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، از ساعت 23 روز جمعه 24 خرداد، آرام آرام شمارش آرای صندوق‌های اخذ رای از 137 شعبه ثابت و سیار شهرستان بهشهر با حضور نمایندگان کاندیداها آغاز شد و تاکنون که عقربه‌های ساعت 5 و 30 دقیقه صبح 25 خرداد 92 را نشان می‌دهد همچنان ادامه دارد.

عبدالله ریاحی، معاون فرماندار و مسئول هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بهشهر دقایقی پیش طی گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: 14 تیم و سه هیئت بازرسی بر حسن برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، در بخش مرکزی، یانه‌سر و شهر بهشهر نظارت داشتند.

وی افزود: امن‌ترین، آرام‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات را، در این دوره داشتیم و از این بابت از مردم بهشهر، نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی می‌کنیم.

معاون فرماندار بهشهر با بیان اینکه مردم این شهرستان همگام با سراسر کشور حضور حداکثری و قابل توصیفی در انتخابات 24 خرداد داشتند، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر پشتیبانی، حمایت و لبیک خود را نسبت به آرمان‌های رهبری و همچنین پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی نشان دادند و با شعور و شور سیاسی، حماسه‌ای بی‌نظیر را خلق کردند.

وی در پایان گفت: ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران، آزمایش سخت دیگری را پیروز‌مندانه پشت سر گذاشت و همچون گذشته دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش فارس، شمارش صندوق‌های اخذ آرا تا لحظه مخابره خبر هنوز به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/86001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول