اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

نتیجه انتخابات پیروزی ملت ایران و خواری دشمنان است / عشق به انقلاب کنار گذاشتنی نیست

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت نتیجه انتخابات را پیروزی ملت ایران و خواری دشمنان اعلام کرد و گفت: 24 خرداد به‌عنوان روز غرورآفرین ایستادگی در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

نتیجه انتخابات پیروزی ملت ایران و خواری دشمنان است / عشق به انقلاب کنار گذاشتنی نیست

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بدون شک 24 خرداد به‌عنوان روز غرورآفرین ایستادگی و خلق حماسه سیاسی ملت فهیم ایران در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

حسینی با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام تبلیغات دشمن و وجود فشارهای اقتصادی به‌دنیا نشان داد، عشق به اسلام و انقلاب کنار گذاشتنی نیست.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور انبوه و گسترده مردم مهر تایید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی نتیجه این انتخابات را پیروزی ملت ایران اسلامی و خواری دشمنان اعلام کرد و ادامه داد: تمام دنیا از حضور مردم ایران متحیر شده و دل تمام دوستان شاد و خوشحال شد. 

*بعد از انتخابات اختلاف سلیقه‌ها باید کنار گذاشته شود

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت بیان داشت: بی‌شک با استفاده از توانایی‌های ملت ایران و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود، می‌توان راه ترقی و پیشرفت را به بهترین نحو طی کرد.

حسینی، برگزاری انتخابات را نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی اعلام کرد و گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد قابل احترام و در واقع رأی مردم است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از تجربیات گذشته می‌توان به نتایج خوبی رسید و همه افراد باید بعد از انتخابات اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذارند و با اتحاد و هم‌دلی در راه اعتلای ایران اسلامی بکوشند.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول