اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-414

رستمی: تخلف انتخاباتی در محمودآباد گزارش نشد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا محمودآباد گفت: هیچگونه تخلفی در انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان تاکنون گزارش نشده است.

رستمی: تخلف انتخاباتی در محمودآباد گزارش نشد

هوشنگ رستمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد از حضور پرشور و وصف ناپذیر مردم در پای صندوق‌های رأی خبر داد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محمودآباد با اشاره به اینکه این هیئت از دی ماه سال گذشته کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد، عنوان داشت: 11 عضو این هیئت در شهر و دو بخش مرکزی و سرخ رود تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون هیچ مشکلی فراهم کردند.

وی افزود: مراحل نظارت بر صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا پس از نظر هیئت اجرایی انتخابات به صورت دقیق و کامل انجام گرفت و امروز پس از رقابت با نشاط شاهد برگزیده شدن افرادی خواهیم بود که توانستند اقبال عمومی را کسب کنند.

رستمی درباره بکارگیری اعضای هیئت نظارت در شعبات اخذ رأی اظهار داشت: با توجه به 131 شعبه در نظر گرفته برای اخذ رأی در سطح شهر و روستاهای محمودآباد و همچنین شهر سرخ رود تعداد 145 نفر در امر نظارت بر اجرای انتخابات فعالیت دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ابراز خرسندی از عدم گزارش تخلفات انتخاباتی ابراز داشت: تمام سعی و تلاش عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات، برگزاری بدون خدشه و تخلف این حماسه بزرگ سیاسی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات باشکوه است.

انتهای پیام/86013/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول