اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-428

امیری مقدم: انتخابات در کمال امنیت و آسایش در حال برگزاری است

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: انتخابات در کمال امنیت و آرامش و آسایش در سطح خراسان رضوی در حال برگزاری است.

امیری مقدم: انتخابات در کمال امنیت و آسایش در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به مسئولیتی که در بحث امنیت و حفاظت انتخابات برعهده دارد قرارگاه ویژه‌ای به نام امام رضا(ع) را تشکیل داده است که تا پایان رای گیری فعال است.

وی افزود: در این قرارگاه در کنار پلیس دیگر سازمان های ذیربط و مرتبط نیز همکاری دارند؛ ما اقدامات خود را از سه ماه گذشته آغاز کرده و تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به واقع باید اذعان کنیم که حماسه سیاسی امروز تحقق یافت، چراکه واقعا مشارکت بسیاری بالایی را شاهد بودیم به گونه‌ای که در برخی از صندوق مردم در ساعات اولیه حتی پیش از آغاز رسمی ساعت رای‌گیری حضور یافته بودند و این نشان از اهمیتی است که مردم برای تعیین سرنوشت خود قائل هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 16 هزار نیروی انتظامی مسئولیت حفاظت و امنیت صندوق ها را بر عهده دارند؛ البته نیروهای ترافیکی نیز امروز به صورت ویژه فعالیت می‌کنند و تا پایان انتخابات فعال هستند.

به گفته وی در حال حاضر انتخابات در کمال امنیت و آسایش در سطح استان خراسان رضوی با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.

امیری مقدم در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین شب تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: شب آخر تبلیغات، معمولا شبی بوده که تمام فعالیت‌های تبلیغاتی را ستادها انجام می‌دهند؛ به هرحال در آن روز شاهد برخی اقدامات از سوی ستاد‌ها بودیم که سبب ترافیک در سطح شهر شده بود که با تذکر و با کمک مردم این موارد رفع شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: نیروی انتظامی به هیچ عنوان در آخرین شب تبلیغات انتخابات با مردم برخورداری نداشت، چراکه ما نیز خواستار شور حماسی و انتخاباتی هستیم.

انتهای پیام/70003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول