اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فلاورجان مطرح کرد

حضور بی‌نظیر مردم فلاورجان در انتخابات

فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: حضور مردم فلاورجان در انتخابات بی‌نظیر است.

حضور بی‌نظیر مردم فلاورجان در انتخابات

همت‌الله مؤمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که فضای انتخاباتی خوبی در شهرستان فلاورجان حاکم شده است، اظهار داشت: مردم این شهرستان به صورت گسترده و بی‌نظیر در این انتخابات حاضر شده‌اند.

وی به تعداد شعب أخذ رأی موجود در سطح شهرستان فلاورجان اشاره کرد و ادامه داد: 138 شعبه أخذ رأی در این شهرستان وجود دارد که 136 مورد از این شعبه‌ها از شعب ثابت و دو شعبه دیگر نیز سیار است.

فرماندار شهرستان فلاورجان با اشاره به تعداد صندوق‌های أخذ رأی موجود در این شهرستان تصریح کرد: حدود 280 صندوق أخذ رأی در این شهرستان نسبت به جمع‌آوری آرای مردم فعال است.

وی به تعداد عوامل فعال برای برگزاری انتخابات در شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: حدود چهار نفر به عنوان نیروی اجرایی، نظارتی، خدماتی و حفاظتی در شعب أخذ رأی موجود در شهرستان فلاورجان فعالیت می‌کنند.

مؤمنی با بیان این‌که هیچ تخلف انتخاباتی در شعب أخذ رأی این شهرستان گزارش نشده و مشکل خاصی در این شهرستان مشاهده نمی‌شود، تأکید کرد: 260 نفر به عنوان عضو چهارمین دوره از شورا‌های شهر و روستای شهرستان فلاورجان انتخاب می‌شوند.

وی با تأکید بر این‌که 48 نفر نیز به عنوان عضو شورا‌های شهر هشت شهر این شهرستان باید انتخاب شوند، افزود: در حال حاضر هیچ کمبودی در شعب أخذ رأی این شهرستان برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد.

انتهای پیام/63004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول