اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رأی اولی کوهبنانی:

آرای مردم دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان است

رأی اولی کوهبنانی گفت: تک‌تک‌ رأی‌ها دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان ایجاد و زمینه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

آرای مردم دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جمع ‌کثیری از مردم عارف‌پرور این شهرستان‌ به پای صندوق‌های رأی آمدند که در بین رای‌دهندگان حضور جوانان و سالخوردگان به ویژه رأی اولی‌ها بسیار چشمگیر بود.

یکی از رأی اولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ‌در مورد تاثیر حضور و رأی جوانان در پیشرفت و اقتدار کشور اظهار داشت: حضور جوانان‌ در صحنه‌های‌ انتخابات‌ این‌ کشور طی زمان‌، یک‌ حضور شاد و مؤثر و تعیین‌ کننده‌ بوده‌، حالا هم‌ باید همین‌طور باشد، در واقع‌ انتخابات‌ برای‌ جوانان‌ ما که‌ برای‌ اول‌ بار وارد این‌ صحنه‌ می‌شوند، جشن‌ تکلیف‌ سیاسی‌ است‌.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و بارها به عنوان‌های مختلف آنان را مورد تفقد و تشویق خویش قرار داده‌اند، من به عنوان یک جوان‌ که برای نخستین مرتبه امکان شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشورم را پیدا کرده‌ام، بسیار خوشحالم و اعتقاد دارم تک تک این رأی‌ها دریای خروشانی از نفرت و انزجار علیه دشمنان ایجاد و زمینه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: از تمام دوستان و همسالان خود درخواست می‌کنم در نخستین فرصت به نزدیکترین شعبه اخذ رأی مراجعه‌ و خود را در پیشرفت و اقتدار کشور سهیم کنند.

یکی از پیرمردان سادات کوهبنان ‌در مورد علت حضورش گفت: خوشحالم که در سن 80 سالگی می‌توانم بار دیگر با کمر خمیده و عصا به دست در انتخابات شرکت و رئیس جمهوری مردمی و خدمتگزار انتخاب کنم.

وی بیان داشت: خداوند حضرت امام خمینی (ره) را رحمت کند و بر عمر رهبر عزیز انقلاب بیفزاید که ما را از ذلت و خواری دوران ستم‌شاهی نجات دادند، زیرا در آن دوران به غیر از زحمت چیزی عاید ما نمی‌شد ما و خانواده‌مان در خدمت درباریان بودیم و هیچ لذتی از زندگی خویش نمی‌بردیم.

وی گفت: وظیفه شرعی مردم است که برای عزت کشور خود پای صندوق‌های رأی بیایند و به استقلال و آزادی کشور رأی دهند و شخصی خدمتگزار را به مدت چهار سال انتخاب کنند، البته در زمان شاه انتخابات به این صورت برگزار نمی‌شد و آنان هر کس را که می‌خواستند انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول