اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق رای خود را به صندوق انداخت

امام جمعه بافق در محل آستان مسجد جامع حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه بافق رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در حاشیه برگزاری انتخابات در مسجد جامع بافق در گفت و گو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: حضور در انتخابات به عنوان یکی از وظایف و حقوق شرعی و اجتماعی خود برای دست‌یابی به آینده بهتر و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: شرایط ویژه منطقه و مسئله بیداری اسلامی که به تأسی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است و تلاش حداکثری استکبار جهانی برای مخدوش کردن چهره ناب انقلاب اسلامی به عنوان الگوی این حرکت‌های اسلامی اهمیت این انتخابات را دوچندان می‌کند و آن را به یکی از حساس‌ترین انتخابات در طول حیات انقلاب تبدیل کرده است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: ایران اسلامی ما هم‌اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلاء را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.

وی با یادآوری اهداف شوم دشمنان نظام در خدشه‌دار کردن انتخابات آینده عنوان کرد: دشمن قصد دارد امنیت انتخابات مجلس را برهم زند که همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

سلیمانی گفت: امروز دشمن با دامن زدن به اختلافات و ملتهب نشان دادن فضای سیاسی کشور و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و ترویج عدم اعتماد مردم به نظام در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بافق گفت: حضور باشکوه مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی نشانگر اقتدار ملی ماست و برای همه کشورهای مسلمان یک ارمغان است.

انتهای پیام/2464/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول