اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در شعبه 15 محله لبنان

فرماندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس رأی خود را به صندوق انداختند+تصاویر

فرماندار گچساران و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه شماره 15 واقع در محله لبنان این شهرستان رأی خود را به صندوق انداختند.

فرماندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس رأی خود را به صندوق انداختند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دقایقی پیش فرماندار گچساران و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس  و شورای اسلامی در راستای خلق حماسه سیاسی و ادای تکلیف رأی خود را به صندوق انداختند.

بر پایه این گزارش محمد شفیعی فرماندار گچساران و غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه 15 اخذ در محل مسجد امام سجاد(ع) محله لبنان رأی خود را به صندوق انداختند.

محمد شفیعی در حاشیه این حضور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امروز حضور پر شور حماسی مردم گچساران در تمامی نقاط و شعبه‌های اخذ رأی بار دیگر نشان از غیرت، درک و ولایت‌مداری مردم این شهرستان دارد.

وی با بیان این‌که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشاهده این حجم حضور ناامید شده‌اند، افزود: حضور حماسی و خلق حماسه سیاسی ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار گچساران ضربه‌ای خرد کننده بر پیکر سراسر فتنه و شوم دشمنان نظام وارد کرده است و به امید خدا نتیجه این حماسه هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری باشد، به معنای پیروزی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان خواهد بود.

غلامرضا تاج گردون نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: حماسه سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در حال شکل‌گیری است و این را می‌توان از حضور پرنشاط مردم در پای صندوق‌های رأی دید.

وی ادامه داد: خلق حماسه سیاسی توسط مردم باید به خلق حماسه اقتصادی توسط دولتمردان منجر شود و امروز هر کسی که که منتخب مردم ایران اسلامی در مسئولیت ریاست جمهوری باشد باید در راستای این حماسه تلاش مضاعفی کند.

انتهای پیام/82014/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول