اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

تویسرکانی‌ها با خلق حماسه سیاسی مهر باطل بر استکبار زدند

امروز مردم تویسرکان همگام و همراه با ملت غیور ایران با همتی مضاعف و صبوری تمام با حضور در صحنه حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق کردند و بر نقشه دشمن مهر بطلان زدند.

تویسرکانی‌ها با خلق حماسه سیاسی مهر باطل بر استکبار زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز همزمان با سراسر کشور یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات مجلس میاندوره‌ای آغاز شد.

توصیه‌های دینی را برای ورود به صحنه برای افتخارآفرینی از ثانیه‌های نخست صبح با خود زمزمه می‌کند، امروز برای ادای تکلیف مهم و سرنوشت‌سازی در روز منتظران مهدی موعود(عج) در عرصه حضور، باید حاضر شود.

با وضو و به با نیت قربة الی‌الله پایش را از خانه به بیرون می‌گذارد وارد خیابان می‌شود، جنب‌ و جوشی قابل توجهی را می‌بیند، احساسی قوی برای حضور و اعلام بودن را در وجود به جوشش در می‌آید.

وارد صحنه می‌شود، با صفوف بسیار فشرده و طولانی مردم مواجه می‌شود، همه آمده بودند از فردی که نوبت جلوتر اوست می‌پرسد چه انگیزه‌ای برای رأی دادن و حاضر شدن در پای صندوق دارد.

جوان در پاسخ او می‌گوید: من هرگز اجازه نمی‌دهم هیچ کس به ناموس و خاکم تجاوز کند.

وی می‌افزاید: من با اینکه چند سال در دانشگاه آزاد هزینه کردم، ولی الان بیکار هستم، اما تا پای جانم از کشور دفاع می‌کنم.

در لحظاتی نگاهم به چهره مادری پیر و عصا به دست می‌افتد که به جوانان می‌گفت: ما نباید نسبت به سرنوشت خودمان بی‌تفاوت باشیم و از همه مهم‌تر خون زیادی بابت استقلال و انتخاب من و تو ریخته شده است.

یک مرد 55 ساله کارمند نیز می‌گوید: من به خاطر رهبر و تبعیت از سخن ایشان آمده‌ام رأی بدهم، برای اینکه رهبر بر ما تکلیف کرده، و ما نباید بگذاریم، کسی برای ما تعیین تکلیف کند.

این زمزمه در بین همه رأی‌دهندگان که ما باید کسی را انتخاب کنیم که مشکلات را برطرف کند.

در گوشه و کنار در گروه‌هایی که دور هم جمع شدند، شنیده می‌شود که همه عاشق وطن هستند و انقلاب را دوست دارند، چراکه در قبالش خون دادند.

حضور بسیار باشکوه است؛ این سرزمین که فرزندان بسیار غیور و دلاورمردی را در خود پرورش داده و با هجوم دشمنان همه را در آغوش خود جای داده‌، امروز شاهد شکوه و عظمت دیگر فرزندانش است.

پیکره شهر تویسرکان که در دوران قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خون‌های زیادی را بر خود لمس کرده است، لحظاتی را در 24 خردادماه تجربه می‌کند که مردمش در سختی و فشار هستند، اما با وجود همه این مشکلات، همه به فرمان ولایت فقیه امروز لبیک گفتند و به دشمنان انقلاب ثابت کردند هرگز از انقلاب دست نخواهند کشید.

تویسرکانی‌ها حضوری حماسی با نام یاد خداوند در ماه با برکت‌ شعبان بر تکلیف خود عمل کردند و به دنیا کفر و طاغوت فهماندند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

شهر 755 شهید دفاع مقدس امروز به خود می‌بالد که مردمان شهرش به صورت منسجم و متعالی به ولی امر مسلمین لبیک گفته و حماسه‌ای بی‌بدیل را در کتاب روزشمار شهر شهید هرمزی نوجوانی 13 ساله و ... با خون‌های خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، ثبت کرد.

کودکان، نوجوانان و زنان مردان همه و همه امروز با ریختن رأی خود به صندوق‌ها مشتی محکم بر دهان یاوه گویان سلطه‌جو زدند.

مردم من با موقعیت‌شناسی، شناخت و بصیرت بسیار بالای خود به تمام دشمنان اسلام ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت ایمانی و باورها و اعتقادت آنها بایستد.

امروز مردم من همراه با ملت غیور ایران با همتی مضاعف و صبوری و هدایت مردم در صحنه حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق کردند و بر نقشه دشمن مهر بطلان زدند.    

انتهای پیام/89010/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول