اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

استاندار فارس گفت: مردم رای دادن را به آخرین دقایق موکول نکنند.

مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین عصر امروز در ستاد مرکزی انتخابات این استان اظهار داشت: با گزارشاتی که از صبح تاکنون دریافت کردیم مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رای موجب شدند بحث حماسه سیاسی در فارس نیز محقق شود.

وی افزود: امیدواریم با خنک‌تر شدن هوا حضور همچنان جدی‌تر شود که مجبور به تمدید ساعت اخذ رای نشویم و بتوانیم رای‌ها را در ساعات تنظیم شده ستاد انتخابات کشور سریع‌تر بشماریم.

صادق عابدین اضافه کرد: امروز در دو مرحله پای صندوق رای حضور پیدا کردم و در هر دو مرحله صندوق‌ها را پرشور، فعال و صف‌ها را طولانی دیدم.

وی بیان کرد: استقبال مردم به طور قطع از انتخابات گذشته کمتر نیست و مطابق روال همیشگی هر چه دشمنان بیشتر بدگویی کردند مردم بیشتر به میدان آمدند.

صادق عابدین ابراز داشت: رئیس جمهور منتخب هر چه با رای بیشتری به ساختمان پاستور قدم بگذارد از نظر داخلی و خارجی توان بیشتری برای اجرای کارهای خود خواهد داشت.

کسری تعرفه در برخی شعبه‌ها رفع شد

فرماندار شیراز نیز از رفع کسری تعرفه در برخی از شعبه‌های اخذ رای این شهرستان خبر داد.

جواد زرین کلاه افزود: مردم در 634 شعبه اخذ رای حضور پیدا کردند و بنابر گزارشاتی که ما داریم تمام 634 شعبه مملو از جمعیت است و با استقبال بی‌نظیری مواجه شدیم.

وی افزود: برابر قانون انتخابات به مدت 10 ساعت یعنی ساعت 6 بعد از ظهر به پایان می‌رسید و این زمان بنا به تشخیص وزیر کشور تا 8 شب تمدید شد و به محض پایان اخذ رای شمارش آرا شروع می‌شود.

فرماندار شیراز ابراز داشت: در سال جاری برای انتخابات به اندازه کافی تعرفه پیش‌بینی و به شعبه‌ها ارائه شد اما با این وجود از یک ساعت پیش مراجعات برای دریافت تعرفه آغاز و برنامه‌ریزی خوبی برای رفع کسری تعرفه انجام شده است.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول