اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان در گفت‌وگو با فارس:

کمبود تعرفه در شادگان جبران شد

فرماندار شادگان گفت: با اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌ روی رای‌دهندگان وجود ندارد.

کمبود تعرفه در شادگان جبران شد

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: امروز چشم دشمنان نظام به حضور کمرنگ مردم دوخته شده بود، اما انبوه جمعیت در ساعات نخستین رای‌گیری نشان داد که مردم ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پشتیبان رهبری و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حساسیت این دوره نیز با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهایی که دشمنان بر ما کشور وارد می‌کنند، از دیگر عوامل تفاوت این دوره با دوره‌های قبل است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این شهرستان نیز مردم پا به پای مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار زیاد مردم شهر و روستاهای شهرستان انتخابات شادگان را با کمبود تعرفه مواجه کرد، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌روی رای دهندگان وجود ندارد.

سنواتی تصریح کرد: این دوره از انتخابات چه در داخل به لحاظ وضعیت اقتصادی و چه در خارج از کشور به این دلیل که چشمان زیادی به انتخابات ما دوخته شده، بسیار مهم است.

وی در پایان از شهروندان و رای‌دهندگان خواست رای خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و هر چه سریع‌تر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/72001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول