اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

‌مشارکت مردمی دشمن را در برابر نظام اسلامی فلج می‌کند

فرماندار پیروز واقعی این انتخابات را مردم دانست و گفت: نظام و انقلاب از آن مردم کشور اسلامی ایران است و مردم در همه‌ صحنه‌ها از این دارایی‌های خود دفاع می‌کنند.

‌مشارکت مردمی دشمن را در برابر نظام اسلامی فلج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در حاشیه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره‌ ریاست‌ جمهوری و چهارمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه‌ مسجد قائم (عج) شهرستان بیجار، اظهار کرد: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات امروز موجب اقتدار نظام و خاری دشمنان خواهد شد.

کریمی به مشارکت مردم بیجار در انتخابات امروز اشاره کرد و گفت: مردم فهیم و آگاه بیجار گروس همچون دیگر ایرانیان با اعتقاد وافر به نظام اسلامی در اولین ساعات انتخابات در شعب اخذ رأی حضور یافته‌اند.

فرماندار بیجار به  اهمیت مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در بعد داخلی و خارجی اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی در ماه‌ها و سال‌های گذشته بسیار تلاش کرده‌اند تا حضور مردم را با ایجاد تشویش و بدبینی کم‌رنگ جلوه دهند اما به حول و قوه الهی مردم هوشیار چنان چه که می‌بینیم حضور یافته‌اند.

کریمی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات چه در دوره‌های گذشته و چه در این دوره به مستاصل شدن دشمنان و نقش بر آب شدن توطئه‌های آنها می‌انجامد و همانا این مشارکت مردمی است که دشمن را در برابر نظام اسلامی فلج می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: مردم با حضور و رأی خود همان طور که در قانون اساسی آمده است در سرنوشت آینده کشور خود سهیم بوده و سکان داری قوه مجریه را به دست رییس جمهور خواهند داد و انشاالله مشکلات مردم را با تدوین قانون برطرف خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این انتخابات است که به نظام اسلامی ایران مشروعیت و مقبولیت داده است گفت: نظام شکوهمند اسلامی ایران در تمام میادین بین‌الملل از سال 57 تا کنون روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده یکی از دلایل اقتدار و پایداری آن حضور مردمان ولایت‌مدار در تمامی صحنه‌ها و میادین سرنوشت‌ساز است.

کریمی با تصریح اینکه همه ایرانیان در مقابل انتخاب فردی که قرار است مسئولیت اجرایی مملکت را عهده‌دار شود، مسئول هستند، گفت: رای دادن یک تکلیف و واجب شرعی است و مردم مباید امروز رای دادن را جزء اولین و ضروری‌ترین کارهای خود قرار دهند. 

وی با بیان این که رشد، بالندگی، عمران و رفاه کشور در گرو انتخاب آگاهانه و با بصیرت مردم است، افزود: خوشبختانه کشور ایران در دهه رشد و پیشرفت قرار دارد و امیدواریم مردم با رای خود فرد اصلح را انتخاب کرده و کشور را در این مسیر همراهی کنند.

فرماندار بیجار در پایان سخنان خود بیان کرد:  قطعا یک رای در جایگاه خود دارای ارزش است و سرنوشت کشور را می‌تواند رقم زند پس مردم باید امروز حضور در پای صندوق‌های رأی را اولویت  تمامی کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/79051/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول