اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

توزیع 35 هزار تعرفه در شعب اخذ رأی فردوس

فرماندار فردوس از توزیع 35 هزار تعرفه در شعب اخذ رأی این شهرستان خبر داد.

توزیع 35 هزار تعرفه در شعب اخذ رأی فردوس

محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مردم فردوس از ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌ها حاضر و حضوری حماسی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: با توجه به اینکه انتظار می‌رفت در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری حضور چشمگیری را شاهد نباشیم ولی برخلاف تصور، مردم فردوس حتی قبل از باز شدن درب شعب اخذ رأی برای حضور در حماسه بزرگ 24 خردادماه در صحنه حاضر شده بودند.

فرماندار فردوس از توزیع 35 هزار تعرفه در 50 شعبه اخذ رای این شهرستان خبر داد و افزود: حضور مردم این شهرستان بسیار پررنگ و پرشور است و پیش‌بینی می‌شود که مشارکت مردم شهرستان بیش از 95 درصد باشد.

انتخاب اصلح مهم‌ترین هدف در انتخابات است

رجبی‌مقدم حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را مهم‌ترین هدف انتخابات دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری باید به انتخاب فرد اصلح منتهی شود.

 وی مردم ایران اسلامی را مردمی بصیر، آگاه و همیشه در صحنه دانست و یادآور شد: حضور حماسی مردم در 24 خردادماه پاسخ قاطع و محکمی به همه یاوه‌گویان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار فردوس با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات 24 خردادماه گفت: با ادامه روند مشارکت و حضور مردم، تعداد تعرفه‌های شعب اخذ رأی را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/69007/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول