اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساری:

هر رای تیری بر قلب دشمن است / صلابت ایران در محاصره دشمن دیده شد

خطیب جمعه ساری گفت: هر رأی تیری بر قلب دشمن است.

هر رای تیری بر قلب دشمن است / صلابت ایران در محاصره دشمن دیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در آیین پرفیض نماز جمعه مرکز مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: امروز بار دیگر مردم کشور با حضور در پای صندوق‌های رای اعتماد خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

وی، مسئله انتخابات را موضوع‌محوری کشور دانست و ادامه داد: دشمن بعد از 34 سال در پی به انحراف کشیدن جمهوری اسلامی که تاکنون هدایت‌گری امام و رهبری و حضور حماسی مردم مانع این کار شد.

طبرسی با اشاره به اینکه ولایت فقیه بازیچه دست کسی نیست، تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن ساز و برگ مبارزه را به بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشیده است و با محاصره‌هایی که تدارک دید تا انقلاب اسلامی را از پای درآورد.

وی عنوان کرد: صلابت ملت ایران در محاصره‌های دشمن دیده شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه انتخابات کنونی کشور استثنایی است و دشمن از دیرباز برای به انحراف کشیدن این همگرایی تدارک دیده است، بیان داشت: رهبری نیز با هدایتگری‌های خود مردم را آگاه کرد و هم‌اکنون شاهد حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات جاری هستیم.

وی با تأکید براینکه مردم کشور باید با بصیرت توطئه‌های دشمن را تشخیص دهند، متذکر شد: اگر ما خواب باشیم دشمن بیدار است، استکبار درصدد بحران‌زایی، مشکلات، اختلاف بین مسئولان است.

وی افزود: دشمن زلزله‌هایی که در کشور ایجاد می‌شود را بهانه می‌کند تا یأس و ناامیدی از انقلاب را در دل مردم کشور به وجود آورد.

طبرسی، جدایی مردم از مسئولان را یکی دیگر از اهداف دشمن برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن در فتنه 88 موفقیت کسب نکرد و به فکر ایجاد تفرقه در کشور افتاد که تاکنون برای رسیدن به این هدف ناکام مانده است.

خطیب جمعه ساری حضور مردم در این انتخابات را مشارکتی چشمگیر و پرشور و شعور عنوان کرد و یادآور شد: انتخابات امتحان الهی است.

وی با بیان اینکه رهبری اوصاف برجسته رئیس جمهور را مطرح کرد و در مناظره‌ها هر فردی مواضع خود را برای مردم شناساند، بیان داشت: مناظرات توانست به درستی مواضع و برنامه‌های کاندیدای ریاست جمهوری را به مردم معرفی کند حال مردم باید با بصیرت به فرد اصلح رای دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه هیچ فرد ایرانی نباید با انتخابات قهر کند، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور صیانت کردند و امروز ما باید با سرانگشت دست خود به تقویت نظام اسلامی بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) بازدیدی از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس داشتیم، بیان داشت: مازندران دارای 31 هزار و 750 جانباز است.

طبرسی افزود: این افراد سرمایه‌های جمهوری اسلامی محسوب شده و برای حفظ هویت جمهوری اسلامی سلامت جسمی خود را به مخاطره انداختند.

وی با تأکید بر اینکه باید میراث دار انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: 85 جانباز مازندرانی قطع نخاعی، 970 نفر جانباز بیش از 50 درصد و 376 جانباز بیش از 70 درصد هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران انتخابات امسال دارای آزادی بیان است، تصریح کرد: فضای انتخاباتی برای همه سلایق باز بود و بعد از انتخابات موظف هستیم حامی رئیس جمهور باشیم.

وی هر رای مردم را مانند تیری در قلب دشمن عنوان کردو گفت: در شرایط کنونی جامعه باید انتخاباتی بازدارنده و مصونیت بخش داشته باشیم، قهر کردن از انتخابات معنا ندارد.

انتهای پیام/86006/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول